فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) سپاه ناحیه مقاومت اراک گفت: امنیت و اقتدار کشور مدیون شهدا و خانواده آنها است.
کد خبر: ۸۸۷۹۱۱۷
|
۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حمیدرضا محمدی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) سپاه ناحیه مقاومت اراک در دیدار با خانواده شهید «حمیدرضا امیدی» از شهدای هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در راه رسیدن به اهداف والای خود شهدای بسیاری را تقدیم اسلام کرده است، گفت: زنده نگه داشتن ارزش‌‌های اسلامی از اهداف والای انقلاب اسلامی است که در این راه شهدای زیادی را تقدیم کرده است .

وی با اشاره به اینکه امنیت و اقتدار کنونی کشور با ایثارگری و جانبازی این عزیزان به دست آمده است، افزود: هدف ما پاسداری از خون شهدا و ایثارگران و زنده نگه داشتن اهداف انقلابی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: همانگونه که خداوند خود وعده کرده است شهدا زنده‌اند و نزد پروردگار متعال روزی می‌خورند.

احمد کمانکش فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید آیت‌الله مدنی(ره) سپاه اراک نیز در این دیدار گفت: تمام استقلال و امنیت کشور مدیون خون شهدای بزرگوار است و اگر شهدا نبودند امروز ایران مقتدارانه در مقابل دشمنان نمی‌توانست بایستد.

وی افزود: شهدا از آزمون‌های الهی سربلند بیرون آمدند و حیات دنیایی را با حیات ابدی معامله و معاوضه کرده‌اند و خانواده شهدا نیز در این مسیر برای برون‌رفت از مشکلات با غیر خدا معامله کردند.

همسر شهید «احمدرضا امیدی» نیز در این دیدار به بیان خاطراتی از شهید پرداخت و گفت: زندگی مشترک ما شش ماه بیشتر آغاز نشده بود که خبر شهادت او را به من دادند ولی در مدت همین شش ماه متوجه شدم که تنها هدف و خواسته اش دفاع از خاک کشور است.

وی ادامه داد: قبل از ازدواج‌مان چند باری به جبهه رفته بود ولی بعد از ازدواج و حتی زمانی که متوجه شد فرزندی در راه داریم از اراده‌اش در دفاع از اسلام، خاک و ناموس کم نشد. او ارادت خاصی به سرور شهیدان ابا عبدالله حسین(ع) داشت و در آخر هم مثل امام شهیدش بدون غسل به خاک سپرده شد و بعد از آن هم من ماندم و تنها یادگارش که تلاش کردم که او را در مسیری که پدرش رفته بود تربیت کنم.

شهید «حمیدرضا امیدی» در تاریخ 11 مردادماه سال 1365 درعملیات کربلای 5 به درجه شهادت نائل آمد.

خبرنگار: م. اسفندیاری

انتهای پیام/

ارسال نظرات