خبرهای داغ:
با پیشرفت پروژه های گازرسانی

روستاهای هندیجان گازدار میشوند

رییس اداره گاز هندیجان از پیشرفت ۹۰درصدی پروژه گاز رسانی درروستاهای هندیجان خبرداد.
کد خبر: ۸۸۷۹۱۲۹
|
۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۲
به  گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خوزستان ؛سیف اله قنواتی گفت:درراستای خدمات رسانی و ایجاد امکانات رفاهی در مناطق روستایی پروژه گاز رسانی به روستاهای چم مراد،چهلمنی،چم تنگو،کره پا وچم تنگ ازهندیجان  با پیشرفت ۹۰درصدی در حال پیگیری است که به تعداد ۳۵۰خانواردراین روستاها ازنعمت گازطبیعی برخوردار خواهندشد.
 
قنواتی در گفت و گو باخبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: با تکمیل پروژه گازرسانی طبیعی مناطق روستایی هندیجان در روزهای آینده  گاز این روستاها به بالای ۷۰درصد می رسد که از متوسط کشوری واستانی بالاتر است.


وی بابیان تأمین اعتبارات گاز رسانی به روستاهاگفت:طبق پیش بینی تا قبل از هفته دولت امسال گاز به این مناطق روستای شهرستان وصل خواهد شد واعتبارمالی این پروژه بالغ بر ۴میلیارد تومان است که در حال اجرامی باشد.


رییس اداره گاز هندیجان عنوان کرد:تمامی نقاط پراکنده هندیجان که نیاز به اجرای شبکه گاز داشتند کار عملیات گاز رسانی آنها انجام گرفته است.


وی با اشاره به پیشرفت گاز در هندیجان وشهرزهره بیان کرد:درحال حاضر گاز رسانی در مناطق مورد نیاز هندیجان و شهرزهره بیش از ۹۷درصد پیشرفت فیزیکی داشته که با تکمیل کامل این پروژه مردم این دو منطقه شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردارخواهند شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار