سرپرست راه و شهرسازی جاسک خبر داد:

رفع تصرف 5500 متر مربع از اراضی ملی در جاسک طی سال جاری

سرپرست راه و شهرسازی شهرستان جاسک از رفع تصرف 5 هزار و 500 متر مربع از اراضی ملی این شهرستان طی امسال تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۹۱۹۶
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛امین کوپشی سرپرست راه و شهرسازی شهرستان جاسک با بیان اینکه 5 هزار و 500 متر مربع از اراضی ملی در جاسک از ابتدای امسال تاکنون رفع تصرف شده است، اظهار کرد: زمین‌های رفع تصرف شده به ارزش تقریبی 12 میلیارد ریال در محله یکبنی این شهرستان قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی واحد گشت یگان حفاظت اراضی اداره مذکور در این شهرستان را یکی از عوامل مهم در پیشگیری از تصرف زمین‌های ملی در شرقی‌ترین منطقه از هرمزگان دانست، افزود: مرکز این شهرستان خود مساحت بسیار کمی نسبت به دیگر مراکز شهرستانی استان دارد و دست گذاشتن زمین‌خواران بر زمین‌های دولتی به‌صورت سنگ‌ریز و دیوارکشی باعث شد با تخریب زمین‌های مورد نظر از دست افراد سودجو خارج شود.

سرپرست راه و شهرسازی شهرستان جاسک گفت: این اداره به‌همراه نهادهای مرتبط، در راستای اجرای قوانین و مقررات، با هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی از سوی افراد سودجو را به شدت و به‌طور قانونی برخورد می‌‌‌کند.

به گزارش فارس، زمزمه‌های اجرای طرح تبدیل این شهرستان به منطقه آزاد تجاری، اقتصادی و انرژی‌بر باعث شده است که زمین در این منطقه از ارزش بیشتری از سابق برخوردار شود.

شهرستان جاسک در جنوب شرق استان هرمزگان در فاصله 310 کیلومتری مرکز استان واقع شده که دارای دو بخش مرکزی و لیردف است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار