خبرهای داغ:
مدیر حوزه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقروکلیایی گفت: مسئولان نظام بدانند تضعیف جایگاه سپاه از اهداف دشمنان است.
کد خبر: ۸۸۷۹۲۰۲
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱

حجت السلام مجید بنی عامریان در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه اظهار داشت: امنیت و اقتدار نعمتی است که تا زمانی انسان و جامعه از آن برخوردار است قدر و ارزش آن را نمی داند و زمانی از دست برود متوجه می شوند که گوهر گرانبهایی را از دست داده اند.

 

 مدیر حوزه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقروکلیایی بیان داشت: امنیت را مدیون مدیریت ها و تدابیر حکیمانه مقام عظمای ولایت امام خامنه ای (مد ظله العالی) و سربازان ایشان در یگان های نظامی ارتش ،انتظامی ،سربازان گمنام امام زمان و سبز پوشان سپاه پاسداران می باشیم.

 

 وی در ادامه افزود: هر کسی در هر جایگاه و مقامی با هر نوع صحبت و اقدامی در جهت تضعیف نیروهای امنیتی بویژه سپاه باشد بداند در راستای اهداف بدخواهان حکومت اسلامی حرکت می کند ما نباید از حرکات و اقدامات و برنامه های دشمنان انقلاب غافل شویم.

 

 حجت الاسلام بنی عامریان ابراز داشت: نباید دشمنی ها و جنایات دشمنان ایران اسلامی را در طول تاریخ ایران بویژه در طول انقلاب اسلامی فراموش کرد همین چند هفته پیش بود که بعد از انتخابات با شکوه مردم ایران به طور وحشیانه به حرم امام راحل و مجلس حمله کردند و تعدادی از مردم روزه دار و بی گناه را به شهادت رساندند چرا زود از دشمن غافل می شویم.

 

وی در ادامه تاکید داشت: سپاه پاسداران در طول انقلاب اسلامی داراى خدمات ارزشمندی در داخل و برای مستضعفان سایر کشورها داشته است از جهت فرهنگی و بصیرت دهی و رسوا کردن دشمنان اسلام، ازجهت ساخت و ساز و همراهی با دولت هایی با سلائق مختلف درصنایع کشتیرانی، گاز، نفت، پتروشیمی، آزادراه، کمک به مناطق محروم در قالب گروه های جهادی و خدمات دیگر که بر دوست و دشمن واضح و آشکار است و قابل انکار نیست.

 

 مدیر حوزه علمیه سنقر بیان کرد: از مهمترین خدمات در جهت اقتدار ایران و ثبات امنیت در ایران و منطقه صنایع دفاعی و موشکی نظام است که لرزه به جان دشمنان و بدخواهان انقلاب و اسلام انداخته است و باعث امید و نشاط برای مردم می باشد و انصافا مردم قدر این را می دانند و افتخار می کنند.

 

 حجت الاسلام بنی عامریان بیان داشت: مسئولین باید دنبال حل مشکلات معیشتی مردم باشند نه این که سایر ارگان ها و نیرو ها را مقصر کنند و اگر هم مشکلی وجود دارد با همدیگر بحث و مشکلات را حل کنند چرا که مطرح کردن بعضی مسائل در سطح جامعه به صلاح منافع ملی و نظام نیست و از سپاه پاسداران بخاطر جواب قاطع و دندان شکن به دشمنان با شلیک موشک به مواضع دشمنان اسلام تشکر و قدردانی می کنم.

 

ارسال نظرات