اولین اجلاس مجمع بسیج شهرستان مه ولات در سال ۹۶ با حضور فرمانده سپاه، مسئولین ادارات شهرستان، فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج، مربیان و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین و اعضای مجمع بسیج در محل باغ تالار ملک شهر فیض آباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۹۲۰۳
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، فرمانده سپاه ناحیه مه ولات در مراسم اجلاس مجمع بسیج به برنامه ها و وظایف کارگروه اشاره وعنوان کرد: از مهم‌ترین برنامه و وظایف کارگروه های مجمع، رصد و شناسایی آسیب‌ها و تهدیدهای شهرستان می‌باشد.

سرهنگ پاسدار محمد حسن مکاری مقدم در خصوص ۷ برنامه کارگروه یادآور شد: ۷ کارگروه فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، اشتغال و کارآفرینی،دانش آموزی ، جامعه پزشکی و جامعه زنان و خانواده در مجمع بسیج شهرستان مه ولات مشغول به فعالیت هستند که هر یک بین ۱۵ تا ۲۰ نفر عضو از افراد نخبه و تاثیرگزار شهرستان دارد و جلساتی را به صورت ماهانه برگزار می کنند.

وی به دیگر موضوع و برنامه کارگروه مجمع، تشکیل اتاق فکر با استفاده از نخبگان در این اجلاس اشاره، خاطرنشان کرد: تشکیل اتاق فکر با استفاده از نخبگان علمی و تجربی  شهرستان در کارگروه ها به همت دبیران، مسولین،معاونین سپاه ناحیه مه ولات می باشد، برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد:  وظایف کارگروه ها رصد و شناسایی آسیب ها و تهدیدهای شهرستان در است که مورد شناسایی و بررسی قرار می‌گیرد تا راه حل هایی در جهت رفع مشکلات ارائه شود.

مکاری مقدم افزود: مسولین و روسای ادارات نسبت به برگزاری جلسات جهت آسیب‌شناسی و رصد وضعیت موجود و همچنین حل مشکلات با دبیران و اعضای کارگروه‌ها همکاری نمایند تا بتوانیم مشکلات و معضلات شهرستان را با استفاده از پتانسیل موجود حل نماییم.

گفتنی است، در این اجلاس از سروان یکم علی اسماعیلی و سروان یکم مرتضی کاظمینی به منظور عملکرد مطلوب و پاسدار نمونه با اهدای لوح تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها