خبرهای داغ:
به همت حوزه شهید رجایی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) 160 نفر به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی شمال غرب اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۸۸۷۹۲۰۵
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶

علی عرب خراسانی فرمانده حوزه شهید رجایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم ابراز داشت: این کاروان راهیان نور که تحت عنوان کاروان لاله های سرخ است که در تیر ماه و مرداد ماه سال جاری توسط حوزه شهید رجایی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می شوند و این کاروان از بسیجیان حوزه شهید رجایی می باشند که به صورت خانوادگی جهت بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس و تجدید بیعت با شهدایی که خون پاکشان در این مناطق مقدس ریخته شده است اعزام خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: همان طور که که رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظلله العالی) فرمودند: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست مانیز با حضور در مناطق و مکانهای عملیاتی دوران دفاع مقدس و یادمان شهدای گرانقدر می توانیم یاد رشادتها و جانفشانی ها ی این عزیزان را زنده نگه داشته و در ادامه دهنده راه آنان باشیم.

وی در ادامه افزود: ما با زنده نگه داشتن یاد شهدا و الگو گیری از این عزیزان می توانیم در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی بایستیم و یک لحظه از خود ضعف و سستی نشان ندهیم.

عرب خراسانی افزود: دراین اردو راهیان نور برنامه های متنوعی که شامل مسابقات فرهنگی، بازدید از موزه دفاع مقدس،یادمان های شهدای شمالغرب،شهرهای سنندج،مریوان، سردشت، یادمان شهید زین الدین، سیرانبند، تپه الله اکبر، دزلی دالانی و ... برنامه ریزی شده است که انشاءالله بسیجیان و خانواده هایشان از این برنامه ها بهره مند شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها