خبرهای داغ:
آیت الله حائری شیرازی خاطرنشان کرد: شهادت بهترین حسنه است که خدا نصیب هرکسی نمی کند و توفیقی بوده که شهیدان به چنین سرنوشتی برسند.
کد خبر: ۸۸۷۹۲۲۴
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردستان؛ عضو خبرگان رهبری، شامگاه سه شنبه 6تیرماه 1396 در مراسم شهدای هفتم تیر در مسجد جامع اردستان اظهار کرد: شهدای سرچشمه و کسانی که در حادثه هفتم تیر به این مقام رسیدند راه سختی را تحمل کرده بودند.
آیت الله محمد صادق حائری شیرازی گفت: منافقان و کسانی که موجب به شهادت رسیدن عزیزان ما در حزب جمهوری شدند، منافقانی بودند که دلشان مرده است.
وی افزود: امروز وصف ایران و آمریکا به پیله ابریشم شباهت دارد که آمریکا در پیله خودش مرده وابریشمی که به دست می آورد همان اذیتی است که  به ایران می کند و ما با اذیت های آن آزاد می شویم.
حائری شیرازی با بیان اینکه شهدا در راه خدا ایستادگی کردند تا بتوانند آزاد شوند، تصریح کرد: عملیات تروریستی هفتم تیر اگر کشف می شد شاید منافقان مجازات نمی شدند اما با شهادت جمعی از بهترینها، مردم در واقع از دست گروهگهای منافق آزاد شدند.
امام جمعه سابق شیراز با اشاره به حادثه هفتم تیر تاکید کرد: برچسب منافق برای این گروهگها کافی بود که امروز متوسل می شوند به کشورهای آمریکا، اسرائیل، آلمان، عربستان تا به آنها مکانی برای فعالیتشان بدهند.
عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: شهادت، بهترین حسنه است که خدا نصیب هرکسی نمی کند و توفیقی بوده که شهیدان به چنین سرنوشتی برسند.
دشمن می خواهد انقلاب را از محتوی خارج کند.
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه این یادواره گفت: خطر امروز برای کشور این است که دشمن می خواهد انقلاب را از محتوی خارج کند.
حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد اظهار کرد: محتوی انقلاب، فرهنگ عمیق دینی و همان هویت دینی است که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: منافع ملی خود را بر اساس هویت ملی خودمان تقویت می کنیم که هویت ملی ما ریشه تاریخی و روحیه انقلابی گری ما می باشد.
وی با اشاره به ریشه های دینی ملت ایران تاکید کرد: انقلاب، زمانی که از ریشه های دینی و روحیه انقلابی فاصله گرفت وخارج شد ضرر کردیم.
طباطبایی نژاد تاکید کرد: دشمن امروز، همه تلاشش را می کند که به ما ضربه بزند و دیدید که پاسخ یک حرکت تروریستی را با سیلی جواب دادیم، پس نباید کوتاه آمد چرا که دشمن در عرصه اقتصادی و بین المللی می خواهد ضربه بزند ولی نمی تواند.
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: داعش، یک برداشت معکوس از بسیج ما برداشت کرده و با فریب افرادی نادان و با تعلیم معارف دینی خلاف آنها را بر علیه دین واقعی تجهیز کرده اند.
وی یادآوری کرد: بعد از فتنه ۸۸ دشمن به صورت هجمه وار از طریق رسانه ها کار می کند تا هویت ملی ما را از بین ببرد و گرامی داشتن واقعی، حفظ انقلاب و حفظ دین است.
همچنین در این مراسم از کتاب «شهدای سرچشمه» به نویسندگی مهدی مشتاقی رونمایی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها