هم نوایی داخلی با شیطان بزرگ علیه سپاه پاسداران تاسف بار است

جای تاسف دارد که مجلس سنا، کنگره امریکا و ترامپ حامی تروریست، علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موضع می گیرد و ما نیز این صدا را در درون کشور می‌شنویم که صداهایی هم نوا با صدای شیطان بزرگ است که این جای تاسف دارد.
کد خبر: ۸۸۷۹۲۲۹
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سید علی ادیانی در گفت‎وگویی اظهار کرد: از زمانی‌که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این لشکر مخلص خدا در ایران تشکیل شد مورد هجمه مخالفت‌ها و نیش‌های متعددی قرار گرفت.

وی افزود: ما فرزندان انقلاب هرگز سال‌های ۵۹ ،۶۰ و۶۱ و خصوصا دهه ۶۰، که دهه هجمه به ارکان، استوانه‌ها، دژها و قلعه‌های محافظ نظام شده را از یاد نبرده و فراموش نمی‌کنیم.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی، بیان کرد: یکی از این دژها و حفظ انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و همواره جهت‌گیری‌هایی در جهت تضعیف و شکستن سپاه وجود داشته تا سپاه در اذهان‌مردم تیره و تار شود.

نایب رئیس کمیسیون مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: اما ملت ایران همواره در تمجید و تحسین از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر آمده و ‌کارنامه سپاه پاسداران در کنار بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی و ارتش در دفاع مقدس، هرگز از یادها و خاطره تاریخ انقلاب محو نخواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: مقاومت سپاه پاسداران و مدیریت آن در زمان جنگ، به خرمن صدام و بیش از ۳۰ کشور که علیه ملت ایران قد بر افراشته بودند تا در قالب جنگ سخت و بمباران‌های سنگین و یورش نظامی که بنا داشته بنیاد نظام جمهوری اسلامی را بر کنده آتش انداخته بود.

ادیانی تاکید کرد: آنکه در این راستا مردانه ایستاده و مجموعه‌ای که در کنار دیگر مجموعه‌ها و ملت ایران سینه سپر کرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

وی ادامه داد: جریانی که در آن فتنه گروهک‌ها در نوار مرزی کشور را در قالب خلق آذربایجان و ترکمان‌ها و عرب که علیه انقلاب و ایران در قالب کارهای مزدورانه دست ساخته نظام سلطه و ضد انقلاب، با آن‌مقابله کرد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بود.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی، خاطرنشان کرد: جریان‌های برانداز درون نظام و همچنین فتنه هایی که به در هم پیچیدن طومار نظام در دهه ۶۰ توسط منافقان و دیگر گروه الحادی و مارکسیستی مسلح در سال ۸۸ و ۷۸ فعالیت های ضد انقلابی داشتند با همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر انداخته شد.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان زیادی بدنبال تضعیف سپاه پاسداران هستند، تصریح کرد: همواره صدای مخالفان و بدخواهان‌نظام از هم نوایی با جریان استکباری بیرون‌مرزها برخوردار بوده است.

این مسئول گفت: جای تاسف دارد که مجلس سنا و کنگره امریکا و ترامپ حامی تروریست علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موضع می گیرد و ما نیز این صدا را در درون کشور می‌شنویم که صداهایی هم نوا با صدای شیطان بزرگ را است که این جای تاسف دارد.

سیدعلی ادیانی افزود: البته ملت بزرگ و فهیم ایران و نمایندگان و همه جریانها ی طرفدار انقلاب و کسانیکه به اندیشه امام،مبنی بر اینکه” اگر سپاه نبود کشور نبود” باورمند هستند و با این جریان‌ها به طور قطع فاصله داشته و این صداهایی که از حلقوم افراد معدودی از داخل کشور و یا از حلقوم شیطانی، شیطان بزرگ مطرح می شود، اعلا م برائت می کنند.

وی بیان کرد: مگر آقایان فراموش کرده اند که معاون اول ربیس جمهور که در این مرحله کاندیدا هم بوده ، در منظر مردم‌ اعلام کرد که کارهایی که سپاه انجام می دهد برخی از اختیاراتش را حذف کردیم و پروژه‌ها را خود به سپاه داده ایم و هر جا هم لازم باشد پروژه به سپاه می دهیم.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی با اشاره به سخنان معاون رییس جمهور در جمع مدیران قرارگاه خاتم‌الانبیا گفت: نوبخت بیان کرده کسانیکه سپاه و قرارگاه را مخالف و مزاحم بخش خصوصی می دانند، یا مغرض هستند و یا با ناآگاهی به بیان این حرف‌ها می پردازند.

این مسئول در ادامه اظهار کرد: رئیس قوه مجریه بارها در جمع مردم از سپاه پاسداران خواست تا مسئولیت پروژه های بزرگ را عهده دار شود و دلیل این امر را ناتوانی بخش خصوصی در برخی پروژه‌ها عنوان کرد.

ادیانی با یادآوری اینکه پالایشگاه ستاره خلیج فارس یکی از بهترین و ایرانی‌ترین پالایشگاه‌های ساخته شده است گفت: در این راستا دولت مردان اقدام به مانور آن نموده که این پالایشگاه توسط قرارگاه خاتم الانبیا ساخته شده و بسیاری از کارهای زیر ساختی در کشور مربوط به عملکردی و کارنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی تاکید کرد: آقایان فراموش نکنند کار و هدف سپاه پاسداران فعالیت اقتصادی نبوده و سپاه کار سازندگی انجام‌ می دهد و این دو مقوله نباید باهم اشتباه شود.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی با بیان اینکه کار اقتصادی مربوط به شرکتهای زنجیره‌ای وابسته به برخی وزار و جریان دولت است، تصریح کرد : اموال سپاه متعلق به ملت بوده اما فردی که خود اظهاری نموده و رقمی بالغ بر یک هزار میلیارد سرمایه شخصی خود است که تعداد این افراد در بدنه دولت نیز کم نیست بنگاه های اقتصادی بوده و پنبه هایی هستند که سر بخش خصوصی را بریده اند.

این مسئول خاطرنشان کرد: زمانیکه نظام سلطه به سپاه حمله می کند برخواست صداهایی در دفاع از آن متناسب با جمله حکیمانه امام نیست.

ادیانی افزود: چطور ممکن است کسانی در درون کشور، ادبیات مجاهدین خلق، گروهک های الحادی، داعش، طالبان و عربستان متحجر تکفیری فاسد، نتان یاهو و صهیونیسم و ادبیات ضد انقلابها در بعد از انقلاب اسلامی را بکار ببرند.

وی با محکوم‌کردن ادبیات بکار برده شده توسط برخی افراد گفت: آیا مشکل مملکت ما حل شده و الان موضوع سپاه است؟ در زمانی که غرور ملی متوجه همه شهروندان ایرانی شده و حرکت بسیار ارزشمند پرتاب موشک میان برد، خود انجام داده که غرور ملی در مردم و رعب و وحشت در بدخواهان انقلاب اسلامی ایران ایجاد کرد در این شرایط کوبیدن سپاه به ناحق سزاوار ندانست.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تمام این اضافه گویی‌ها در جهت پاک کردن صورت مسئله مطالبات مردم است، بیان کرد: تا دیروز عملکرد دولت قبل را مورد خطاب قرار می‌دادند و اکنون باید موضوعی را برای توجیه عملکرد خود مطرح کرده و آن را مزاحم عنوان کنند.

این مسئول، گفت: قبل از انعقاد برجام فضای سنگینی در مملکت ایجاد کردند که هم‌صدای با بیرون مبنی بر اینکه با برجام تمامی تحریم‌ها برداشته خواهد شد و این ادبیات مسوولان اجرایی کشور ما بوده است.

ادیانی در ادامه گفت: این موضوع در راستای برجام عنوان می شد که اگر برجام محقق و امضا شود تحریم‌ها برداشته و مشکلات آب و محیط زیست و مشکلات معیشتی مردم‌حل خواهد شد و همچنین فضا سازی جنگ روانی از سویی دیگر، در جهت پیشبرد اهداف خود به راه انداختند.

وی افزود: برجام با تمام اشکالات و کاستی‌ها در مفاد آن به دلیل آنکه این سند به امضای ایران رسیده است مورد قبول مردم است اما وعده های مثبت گرایانه در امتداد برجام هنوز محقق نشده و مشکلات جدی برای دانش هسته ای ایران ایجاد شده است.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی، اظهار کرد: ما خوف از این داریم که این زمزمه‌ها در همراهی با سنای امریکا و فشار از طرف آنها باشد و در درون جنگ روانی راه اندازی شده که در بحث برچیده شدن موشک بالستیک که حضرات قول آن را داده بودند، هم‎صدای آن سپاه را تحت فشار قرار دهند و البته نه سپاه را بلکه دیوار امنیت ملی ما را بشکنند تا دشمن راحت تر ورود پیدا کند و ایران را خلع سلاح کرده و ابزارهای دفاع جانانه را از ایران بردارد و در این صورت ایران دیگر گلوله ای برای شلیک کردن و دفاع از خود در زمان حمله دشمن نخواهد داشت.

این مسئول در پایان اظهار کرد: همه باید در عین حالیکه جایگاه دولت را محترم بدانیم جایگاه سپاه را محترم شمرده و جایگاه ارتش و بسیج و نهاد مجلس و قوه قضاییه محترم شمرده شود و از خود زنی‌ها به شدت باید پرهیز شود زیرا به ضرر کشور و به نفع بدخواهان نظام خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار