خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بوئین زهرا اظهار کرد:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بوئین زهرا اذعان کرد: توجه به ارزش های معنوی و اخروی یکی از شرایط تحقق سبک زندگی اسلامی است که تقویت ایمان یکی از شاخصه های بارز برای نهادینه کردن این اصل است.
کد خبر: ۸۸۷۹۲۴۶
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷

حجت الاسلام رحیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بوئین زهرا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در ارتباط با ترویج سبک زندگی اسلامی بیان کرد: دین اسلام دینی کامل و جامع است و برای همه ابعاد برنامه مشخص و کاملی دارد.

وی افزود: در احادی و قرآن به سبک زندگی اسلامی سفارش شده است و شاخص های زندگی اسلامی را در زندگی و سیره اهل بیت و امامان جلوگره است که هر کدام از اینان مشخص کننده مسیر درست و مستقیم است.

رحیمی با اشاره به اداب سبک زندگی اسلامی عنوان کرد:  در سبک زندگی اسلامی باید آداب و معاشرت امامان را در نظر داشته باشیم و اینکه به صورت خواین و انسانی الهی باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع)بوئین زهرا تصریح کرد: سبک زندگی باید بر اساس فهم و جو موجود فرهنگی اجتماعی کشور باشد و نشانگر ارزش ها و آرمان های جامعه اسلامی باشد.

این مسئول با اشاره به نقش ایمان در سبک زندگی اسلامی اذعان کرد:  توجه به ارزش های معنوی و اخروی یکی از شرایط تحقق سبک زندگی اسلامی است که تقویت ایمان یکی از شاخصه های بارز برای نهادینه کردن این اصل است.

رحیمی در خاتمه متذکر شد: مطالعه زندگی انهل بیت و سران جامعه اسلامی و الگو گیری ازسبک زندگی این بزرگواران از دیگر شاخصه های سبک زندگی اسلامی است.

 

1003/ت20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها