امام جمعه نیر در خطبه‌های نماز عید فطر:

هر گونه تهمت و بی احترامی به مسئولان محکوم است

حجت الاسلام مقدسی در خطبه‌های نماز عید فطر گفت: هر گونه تهمت و بی احترامی به مسئولان کشور محکوم است.
کد خبر: ۸۸۷۹۲۷۷
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل ازنیریمیز، حجت الاسلام میکائیل مقدسی امام جمعه نیر در خطبه های نماز عید سعید فطر اظهار داشت: آنچه در حاشیه راهپیمایی بزرگ مردم فهیم و متدین تهران در روز قدس توسط عده معدود نسبت به مسئولان کشور اتفاق افتاد به شدت محکوم است.

وی افزود: شعار علیه منتخب ملت در روز قدس كه روز وحدت و همبستگی مسلمانان جهان برای مقابله با استكبار جهانی و صهیونیسم بین المللی است رفتاری وحدت شكن و خلاف مصالح ملی است .

امام جمعه نیر تصریح کرد: مطمئنا هتاكی و توهین به مسئولان دشمن شادكن و غیرقابل قبول در پیشگاه ملت بزرگ ایران است و به وحدت ملی آسیب می زند.

حجت الاسلام مقدسی گفت: رهبری بارها نسبت به این رفتارهای احساساتی و خودسرانه تذكر داده و با صراحت فرموده اند كه این كارها به ضرر كشور است و نباید با احساسات راه بیفتند و اینجا و آنجا علیه این و آن شعار بدهند.

وی در ادامه بیانات مقام معظم رهبری را بازخوانی کردند که فرمودند: "این را هم عرض بکنیم؛ این که من از بعضی مسئولان و سران کشور گله‌گزاری کردم، موجب نشود که حالا یک عده‌ای راه بیفتند، بنا کنند علیه این و آن شعار دادن؛ نه، بنده با این کار مخالفم."

ارسال نظرات
آخرین اخبار