مدیر عامل جامعه هتلداران استان اردبیل:

مراکز اقامتی سرعین گران‌فروشی نمی‌کنند، بلکه تخفیف می‌دهند

مدیر عامل جامعه صنفی تأسیسات اقامتی استان اردبیل با تکذیب شایعات منتشر شده در فضای مجازی توسط کانال‌های تلگرامی گفت: مراکز اقامتی سرعین گران‌فروشی نمی‌کنند بلکه تخفیف می‌دهند.
کد خبر: ۸۸۷۹۲۸۴
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین به نقل از چشمه لر،مدیر عامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل با تکذیب شایعات منتشر شده در فضای مجازی توسط کانال تلگرامی مبنی بر گران فروشی در مراکز اقامتی سرعین گفت:سرمایه گذاران مراکز اقامتی هر از چندی مورد نظرات سوء و مغرضانه برخی از افراد مغرض قرار می گیرند .

جعفر بذری افزود :شهر توریستی سرعین که باهمت مردم و سرمایه گذاران بعنوان بزرگترین قطب گردشگری شمالغرب شناخته شده و سالانه پذیرای میلیونها گردشگر از اقصی نقاط کشور و جهان میباشد هر از چندی با اظهارات نسنجیده مورد ظلم برخی افراد مغرض، که هدفی جز تخریب وجهه این شهر ندارند قرار می گیرد درحالی که سرعین به جهت تخفیفاتی که ارائه می شود جزو مقاصد ارزان در کشور می باشد.

وی تصریح کرد: افراد مغرضی که درصدد بدنام کردن سرعین هستند مستحضر باشند که مردم سرعین جزو میهمان نوازترین مردمان ایران زمین بوده و میهمان نوازی سرعینیها زبانزد عام وخاص بوده وهست و سرعین مشتریان خاص خودرا دارد که باهمت وهمدلی مردم و مسئولان و سرمایه گذارای های جدید در کنار سایر شهرستانها پله های ترقی را روز به روز طی خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: توسعه گردشگری سایر شهرستانها مکمل چرخه گردشگری استان بوده وما از روند توسعه استان که باهمت مردم ومسئولان رو به پیشرفت است استقبال می کنیم.

مدیر عامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل گفت: انتشار اینگونه موارد کذب جز ضربه زدن به اقتصاد استان و نیز پایین آمدن آمار کار آفرینی سودی نخواهد داشت.
عضو هیات مدیره جامعه هتلداران استان افزود: مردم و مسئولان همگی باید دست در دست هم دهند وبا تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری ضمن حفظ وحدت وهمدلی در جهت رسیدن به اقتصاد پایدار و تولید واشتغال قدم بردارند.

بازرس جامعه هتلداران کشور اظهار کرد:مراکز اقامتی استان اردبیل جزو مراکز منضبط و منصف بوده و به مسافران تخفیف می دهند درحالی که در فضای مجازی انها را محکوم به گران فروشی شده اند.
جعفر بذری افزود : اول سال ۹۶ تاکنون هیچگونه شکایت ویا گزارش تخلفی از مراکز اقامتی نداشته ایم و تمامی مراکز اقامتی سرعین طبق نرخ مصوب اقدام به ارائه خدمات می‌کنند.
بذری تصریح کرد:برخی از صفحات مجازی اقدام به انتشار این شایعات کرده اند جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل ضمن تکذیب منتشر کنندگان این شایعات را مورد پیگیری قانونی قرار خواهد داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار