خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت گاز اذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: برابر سیاست های وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران مبنی بر گازرسانی به مناطق روستایی، جنگلی و سردسیر، کلیبر با دارا بودن شرایط فوق در اولویت گازرسانی به مناطق روستایی قرار دارد.
کد خبر: ۸۸۷۹۲۹۹
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، ولی اله دینی افزود: در همین راستا هم اکنون عملیات گازرسانی به 17 روستای کلیبر در دست اجرا می باشد.

وی با بیان اینکه هم اکنون 96 روستای کلیبر از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، اظهار داشت: با پایان عملیات گازرسانی به 17 روستای در دست اجرا نزدیک به 1000 خانوار جدید روستایی کلیبر از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

دینی بیان داشت: در راستای حفاظت از جنگل ها به تدریج همه روستاهای بالای 20 خانوار و یا بیش از 100 نفر جمعیت و همچنین روستاهای زیر 20 خانوار در مسیر گازرسانی از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

وی ادامه داد: علاوه بر طرح گازرسانی به 17 روستای کلیبر چهار طرح ساخت شبکه توزیع گاز در 25 روستای آبش احمد، ساخت شبکه توزیع و تغذیه و انشعاب گاز حفره های خالی کلیبر، طرح انشعاب شش اینچ ایستگاه C.G.S سیلین و طرح ساخت و نصب انشعابات کلیبر و روستاهای تابعه با اعتباری بالغ بر 203 هزار میلیون ریال در کلیبر در حال اجراست.

ارسال نظرات