خبرهای داغ:
استاندار قزوين:

هيچ دستگاهي حق قطع خدمات به واحدهاي توليدي را ندارد

استاندار قزوين گفت: هيچ دستگاه اجرايي و خدمات رسان در سطح استان بدون هماهنگي با استانداري حق قطع خدمات به واحدهاي توليدي و همچنين شهروندان را ندارد.
کد خبر: ۸۸۷۹۳۱۰
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، فريدون همتي استاندار قزوين اظهار کرد: دستگاه‌هاي خدمات رسان قبل از هر اقدامي بايد علت قطع خدمات را به معاونت اقتصادي گزارش داده و پس از آن دستورهاي لازم صادر مي‌شود در غير اين صورت با مديران خاطي به شدت برخورد خواهد شد.

وي با اشاره به تعداد واحدهاي تعطيل شده در استان، افزود: از 100 واحد توليدي سال گذشته تعدادي دوباره راه اندازي شدند؛ اما حدود 60 واحد باقي مانده با تغيير ماشين آلات خود و اراده صاحبان آنها مي‌توانند وارد عرصه دوباره توليد شوند.

اين مسئول ادامه داد: از سوي ديگر بايد تمركز خود را بر روي واحدهاي نيمه تعطيل بيشتر معطوف كنيم؛ چرا كه اين واحدها مي‌توانند توليد و اشتغال قابل توجهي به همراه داشته باشند.

به گفته وي، بايد براي واحدهاي توليدي نيمه تمامي كه از پيشرفت فيزيكي بالاي 60 درصد برخوردار بوده و متقاضي سرمايه ثابت هستند؛ نيز جلسه اي با حضور بانك‌ها و صاحبان آن واحدها در استانداري برگزار شود تا در صورت نياز از كمك‌هاي بانكي بهره مند شوند.

استاندار قزوين اذعان كرد: واحدهاي توليدي كه كمتر از 60 درصد فيزيكي پيشرفت دارند نيز بايد شناسايي شده و با صاحبان آن وارد مذاكره شود، تا آنها پله پله خود را به مرز 60 درصد پيشرفت رسانده تا مورد حمايت بانك‌ها قرار گيرند.

وي در خصوص پرداخت تسهيلات به مددجويان كميته امداد و ايثارگران استان نيز گفت: تمامي پرونده‌هاي حوزه مددجويان كميته امداد به خصوص در بانك ملي بايد تا هفته آينده به صفر برسد و اعتبارات لازم براي آن تامين شود.

 

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها