پیام مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان به مناسبت سالگرد شهدای 7 تیر:
قوه قضاییه در راستای اجرای عدالت در بیش از سه دهه گذشته یاران بسیاری را تقدیم انقلاب وتحقق حکومت عادلانه اسلامی نموده است که شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش، گواهی روشن براین مدعاست.
کد خبر: ۸۸۷۹۳۳۷
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
  1. به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در پیامی محمد رضا یوسفی مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان به مناسبت حماسه 7 تیر و سالگرد آسمانی شدن شهید دکتر بهشتی آنده است:

بنام حضرت دوست

قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقشی بی بدیل در پاسداری از ارزش ها، کرامت انسانی و آزادی های مشروع شهروندان ایفا نموده است و در راستای اجرای عدالت در بیش از سه دهه گذشته یاران بسیاری را تقدیم انقلاب وتحقق حکومت عادلانه اسلامی نموده است که شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش، گواهی روشن براین مدعاست.

واضح است بخش مهمی از امنیت پایدار و همه جانبه کشورمان، مرهون تلاش های بی شائبه و مستمر مجموعه قوه قضائیه و ادارات کل دادگستری استانها است که تعامل، همکاری و هماهنگی با دیگر بخش ها و ممانعت از تضییع حقوق شهروندان و مبارزه جدی با ناهنجاری های اجتماعی، مفاسد خرد و کلان را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

سالروز فاجعه جانسوز و دردناک شهادت شهید بهشتی و یارانش فرصت مغتنمی است برای تکریم تلاش خالصانه مسئولین خدوم قوه قضائیه و به ویژه تجلیل از آن مجاهد نستوه و مجتهد متفکر؛ شهید مظلوم دکتر بهشتی و سایرشهدای این عرصه تا خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را در نهاد قوه قضائیه، که عدالت محوری و قانون مداری در حمایت از حقوق فردی و اجتماعی است پاس بداریم.

اینجانب به نوبه خود ضمن گرامیداشت این روز بزرگ از خدمات شایسته مسوولان قضایی، قضات، دادیاران، دادرسان و کارکنان خدوم اداره کل دادگستری استان زنجان در برقراری عدل و قسط در جامعه تقدیر و تشکر می نمایم.

محمد رضا یوسفی

مدیر کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان

ارسال نظرات