خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: تلاش های شهید بهشتی برای شکل گرفتن حکومت اسلامی ستودنی است/پس از بی نتیجه ماندن جنگ روانی اعتلاف منافقان و لیبرال ها تصمیم به حذف شخصیت های انقلاب گرفتند.
کد خبر: ۸۸۷۹۳۳۹
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، به بررسی واقعه دلخراش هفتم تیر ماه در دفتر حزب جمهوری و شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران ایشان پرداخت و نقشه های منافقان از این ترور را مورد بررسی قرار داد .

به تعبیر امام بهشتی برای ملت خود یک ملت بود

حجت الاسلام معبودی در خصوص ویژگی ها و برجستگی های شهصیت شهید بهشتی اظهار کرد: جمله امام در خصوص شهید بهشتی که فرمودند بهشتی برای ملت ما خود یم ملت بود نشان می دهد که ایشان عصاره همه فضائل ملی و میهنی ما بودند و تا چه می زان برای انقلاب وارزش های ما ارزشمند تلقی می شدند.

وی ادامه داد: ایشان جزو آن دسته از افراد ناب و کمیاب بودند که تعهد و تخصص را در کنار هم داشتند و علاوه بر اینها از بصیرت بالایی هم بهره مند بودند و جریان انحراف را به خوبی می شناختند.

این مسئول اذعان کرد: خدمات برجسته ایشان به انقلاب اسلامی هرگز از یادها نخواهد رفت، قدم های مهمی که ایشان در مجلس خبرگان قانون اساسی برداشتند نیز قابل ستایش است.

وی ابراز کرد: شاکله بسیاری از سازمان هایی که امروز در خدمت نظام اسلامی هستند خصوصا قوه قضائیه توسط شهید بهشتی شکل گرفته است که نشان می دهد ایشان چقدر به برپایی حکومت اسلامی توجه داشته اند و با تدبیر به این موضوعات پرداخته اند.

کسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین افزود: وجود ایشان برکتی بی بدیل برای نظام بود چرا که ایشان علاوه بر تعهد عالم بودند و مجتهد، لذا مظلومیت ایشان را همان طور که افرادی که در آن برهه زندگی می کردن به یاد می آورند،هرگز فراموش نمی کنیم.

منافقان از جنگ روانی نتیجه نگرفتند لذا دستشان به خون شهداسی 7تیر آغشته شد

حجت الاسلام معبودی در ادامه این گفت و گو به بحران ها و پالش های نظام در دهه 60 پرداخت و گفت: دهه 60 یکی از مقاطع مهم انقلاب و تاریخ ایران به شمار می رود.

وی افزود: از مهمترین اتفاقات این دوره باید به پیوند جریان لیبرال ها و منافقین و یا اعتلاف آنها اشاره کرد که نتیجه آن دستهی به خون آلوده برای هدفی مشترک در مقابل انقلاب با هم هم پیمان شدند.

این مقام مسئول تشریح کرد: گام های این اعتلاف ابتدا با لکه دار کردن شخصیت و وجهه عمومی آغاز شد که در ادامه آن جنگ روانی می آمد و افراد را تخریب می کردند؛ هر کس که صادقانه در کنار امام بود و برای سربلندی انقلاب و اسلام تلاش می کرد مورد این حمله ها قرار می گرفت؛ پس از آنکه نتوانستند از این طریق به نتیجه مطلوب برسند دست به ترور شخصیت ها و حذف کردن آنها از صحنه سیاست بردند.

معبودی اضافه کرد: در این برهه خاص بسیاری از شخصیت های کلیدی نظام به شهادت رسیدند که ضربه های زیادی به نظام وارد آمد.

وی در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: شهید بهشتی و یارانشان جزو این شخصیت ها بودند که به علت درک بالا و بصیرت و خدمات مهمشان به انقلاب مورد عداوت، کینه و دشمنی اعتلاف منافقان و لیبرال ها قرار گرفتند.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها