خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود

پرورش تروریسم اسلامی راهبرد دشمن است

حجت الاسلام امینی در گردهمایی گردان بیت المقدس سپاه شاهرود گفت:امروز استکبار جهانی از تفرقه و دودستگی استفاده می‌کند و پرورش تروریسم اسلامی در منطقه راهبرد دشمن است.
کد خبر: ۸۸۷۹۳۴۵
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در فراخوان گردان بیت المقدس ویژه شهرستان شاهرود که به همت حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) در مسجد سجادیه این شهر برگزار شد در سخنانی با آرزوی قبولی طاعات و عبادت همه در ماه مبارک رمضان با اشاره به روز جهانی قدس اظهار کرد: روز قدس را که امام بنا نهاد برای اتحاد امت اسلام و ایجاد وحدت در جهان اسلام است و این دوراندیشی امام راحل را نشان می دهد که به فکر امت واحده اسلام بوده و تلاش داشتند تا دشمنی ها و توطئه ها از بین برود.

وی افزود: امروز آن کسی که از این تفرقه و دودستگی استفاده می کند استکبارجهانی به سرکردگی آمریکاست و اسرائیل نیز در منطقه به عنوان یک غده سرطانی متامع ابرقدرت ها را اجرا می کند و دشمن درجه اول اسلام و مسلمانان است.

امام جمعه شاهرود خاطر نشان کرد: با توجه به این دشمنان و دشمنی ها باید مراقب بود و همیشه بر آمادگی و قدرت دفاعی خود بیافزاییم و بدانیم که دشمن همیشه و در همه حال در حال دسیسه و دشمن و توطئه است.

وی تصریح کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس نشان از وحدت و انسجام و اتحاد امت اسلامی دارد و مشت محکمی بر دهان دشمنان و نقش برآب کردن توطئه های آنان در زمینه ایجاد تفرقه در امت اسلامی است.

امینی با اشاره به پرورش تروریسم اسلامی در منطقه و ایجاد جنگ های نیابتی گفت: تمام این تلاش ها برای منحرف کردن جامعه اسلامی از اهداف متعالی خود و مشغول کردن امت اسلامی به خود است تا آنها بتوانند توطئه های خود را به انجام برسانند.

وی ادامه داد: پرورش داعش مانند پرورش رژیم جعلی صهیونستی برای محدود کردن قدرت اسلام و مسلمان و اسلام هراسی در جهان است و باید با این توطئه ها با حضور در صحنه و بصیرت افزایی مقابله نمود و با اتحاد و وحدت در امت اسلامی این توطئه ها را خنثی نمود.

امام جمعه شاهرود تشکیل بسیج را از برکات خداوند به انقلاب اسلامی نامید و افزود: امام راحل با دوراندیشی شجره طیبه بسیج را برای حفظ و حراست انقلاب اسلامی و ارزش ها به دست خود مردم بنا نهاد و امروز این شجره طیبه بیشتر از گذشته در خدمت جامعه و نظام است و هر کجا به وجود این فرهنگ و تفکر نیاز باشد حاضر است.

وی تاکید کرد: امروز نیاز جامعه وجود و نفوذ این تفکر است چرا که با این تفکر مشکلات و گره های جامعه حل می شود همانطور که در جنگ هشت ساله اینگونه بود و امروز نیز در منطقه شاهد رشد این تفکر و فرهنگ و مقابله آن با تروریسم و داعش و تکفیر هستیم و این تفکر سبب نابودی دشمنان را فراهم خواهد آورد.

امینی افزود: اسرائیل نابود خواهد شد همانطور که امام راحل و رهبری انقلاب تاکید داشته و دارند و این نیاز به اتحاد و وحدت امت اسلامی با تفکر بسیجی دارد تا با این تفکر و فرهنگ این رژیم جعلی و مزدوران و حامیان او را نابود و تمدن بزرگ اسلامی را ایجاد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها