همزمان با هفته قوه قضائیه، سردار علی محمد اکبری در رأس هیئتی با مسئولان قضایی استان چهارمحال و بختیاری دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۸۸۷۹۳۵۰
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این روز با حضور در دفاتر آقای بهرامی، دادستان استان، آقای روحانی، رئیس دادگاه انقلاب، آقای جوکار، دادستان نظامی و آقای موسوی، رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری به همراه معاونین و قضات شوراهای حل اختلاف و شورای تجدیدنظر استان؛ فرارسیدن هفته قوه قضائیه را تبریک و سالروز شهادت شهید مظلوم بهشتی و یاران باوفای انقلاب اسلامی را گرامیداشت.

سردار اکبری با اهدای لوح سپاس و شاخه گل به برخی ایثارگران به نمایندگی از همه یادگاران دفاع مقدس و جانبازان مجموعه قضایی چهارمحال و بختیاری، از تعامل و همکاری مسئولان و کارکنان دادگستری استان با نهاد انقلابی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و بسیج تقدیر کرد.

گفتنی است: مسئولان قضایی استان چهارمحال و بختیاری نیز در این دیدارها با تقدیر از عملیات غرورآفرین موشکی سپاه بر علیه گروه های تروریستی داعش در سوریه، تعامل و همکاری مسئولان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با دستگاه قضا در این استان را شایسته تقدیر دانستند.

در این دیدارها، مسئول بسیج حقوقدانان، معاون نیروی انسانی پایور سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، نماینده حقوقی سپاه چهارمحال و بختیاری و مسئول دفتر حمایت قضایی از ایثارگران استان نیز حضور داشتند.

 
ارسال نظرات