رئیس کل دادگستری استان لرستان : ما در مکتب تاریخ از دو جریان نفاق و متحجر صدمه شدیدی دیده‌ایم به طوری که در ابتدای انقلاب با جریان نفاق دست به گریبان بودیم.
کد خبر: ۸۸۷۹۴۰۶
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، جعفر بدری در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر که حوزه کمالیه خرم‌آباد برگزار شد اظهار داشت:ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و هفتم تیر اظهارداشت: ما در مکتب تاریخ از دو جریان نفاق و متحجر صدمه شدیدی دیده‌ایم به طوری که در ابتدای انقلاب با جریان نفاق دست به گریبان بودیم.

وی افزود: جریان‌های سیاسی که در ابتدای انقلاب شکل گرفتند با همین هدف تأمین منافع شخصی و قدرت دست به ترور شخصیت‌های بی‌گناه در کشوری که خود قربانی تروریست بودند زدند.

رئیس کل دادگستری استان لرستان عنوان کرد: دستگاه قضایی باید یک دستگاه مستقل باشد اما متأسفانه چند روز پیش در آمریکا مصوبه‌ای گذرانده شد که بر مبنای آن برای شهروندان ایرانی و چند کشور دیگر محدودیت‌هایی برای سفر به آمریکا در نظر گرفته شد.

وی تصریح کرد: در بحث افغانستان، آمریکا و غرب از جریان طالبان حمایت کرد و این جریان بعدها دامنگیر آنها شد اما دولت ایران از کسانی که به قصد حمایت از مردم دست به مبارزه زدند حمایت کرد.

رئیس کل دادگستری استان لرستان با اشاره به اینکه انواع و اقسام جنایت‌ها در سوریه در حال اتفاق است،خاطر نشان کرد: جریان معتدل در بحرین است که چند سال است مردم در خیابان‌ها دست به مبارزه مسالمت آمیز می‌زنند بدون اینکه سلاحی به کار گرفته شود پس معلوم است آمریکا و دنیای غرب معنای دوگانه‌ای از تروریست ارائه می‌کند.

وی گفت: همین گروهک‌های تروریستی که در تهران دست به جنایت زدند غیر از مقامات دولتی عده زیادی از مردم بی‌گناه را هدف قرار دادند.

وی افزود: جریان نفاق و تحجر بزرگانی را از ما گرفت به طوری که بسیاری ازعالمان شیعه به واسطه همین جریان ها به شهادت رسیدند اکنون نیز همین دو جریان در سوریه و عراق دست به جنایت می‌زنند.

بدری عنوان کرد: جریان متحجر گرچه عملا وارد میدان عمل نشدند اما به واسطه تکفیر، احکام غیر عقلانی و فتواهای نادرست این جریان ها را پشتیبانی می‌کنند.

رئیس کل دادگستری استان لرستان خاطر نشان کرد: اکنون نیز جریان نفاق وجود دارد؛ وجهه مشخص جریان نفاق جریانی است با ظاهر سازی و نشان دادن چهره انقلابی برای کسب قدرت و یا برای منافع شخصی خود وارد میدان می‌شوند.

وی گفت: جریان نفاق در کشور ما نیز وجود دارد، کسانی در یک منصب دولتی برای تامین منابع حقوقی، حزبی و یا منفعت شخصی سو استفاده می‌کند مصداقی از جریان نفاق است.

رئیس کل دادگستری استان لرستان افزود: سو استفاده‌های مالی، حقوقی، حقوق‌های نجومی، اختلاس‌ها و سو استفاده از موقعیت‌ها از نشانه‌های نفاق است که باید با شدت با آن مقابله کرد بنابراین نباید در کشور جمهوری اسلامی ایران اجازه رشد به این جریان داد.

بدری تصریح کرد: به اسم جمهوری اسلامی ایران حکومت تشکیل شده است و مشخصه یک خدمتگذار و یک مدیر در نظام جمهوری اسلامی با نظام های غیر اسلامی فرق می‌کند چرا که در نظام جمهوری اسلامی هدف برای ورود به خدمت در دستگاه‌های اجرایی برای خدمت به مردم است بنا براین باید شیفته خدمت به مردم بود نه تامین منافع شخصی و معیشت.

وی خاطر نشان کرد: این گونه جریانات همواره وجود دارد و مسئولیت ما نیز همیشه سنگین است پس باید برای مبارزه با جریان نفاق همیشه عزم خود را جزم کنیم و آن را از صحنه‌های اجرایی کنار بگذاریم.

رئیس کل دادگستری استان لرستان گفت: دستگاه‌های قضایی، سیاسی، انتظامی و امنیتی باید کمک کنند تا سو استفاده‌های مالی در بین دستگاه‌های اجرایی گرفته شود چون واقعا زیبنده نظام اسلامی نیست و جریان نفاق است.

وی عنوان کرد: فرق این جریان نفاق با جریان نفاقی که دست به ترور می‌زد این است که آنها برای کسب منفعت و قدرت دست به ترور کسانی می‌زدند که می‌توانستند منشا خدمات برای کشور شوند و این جریان نفاق برای منفعت شخصی، مالی و کسب قدرت تلاش می‌کند.

انتهای پیام/ z

ارسال نظرات