تیم های استقلال و پرسپولیس برای برگزاری بازی دوستانه در کشور آلمان به توافق رسیدند.
کد خبر: ۸۸۷۹۴۲۲
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از خبرگزاری ایسکا نیوز پس از مذاکرات انجام شده بین باشگاه های استقلال و پرسپولیس قرار شد دربی دوستانه در کشور آلمان برگزار شود. البته قرار بود این دیدار ابتدا در شهر مونیخ آلمان برگزار شود اما به دلیل نبود ورزشگاه مطلوب دربی در شهر دیگری برگزار خواهد شد.

بیله فیلد و دوسلدورف

براساس صحبت های انجام شده میان مسوولان دو باشگاه دربی در ورزشگاه دوسلدورف یا بیله فیلد برگزار خواهد شد. در صورتی که اسپانسر هر دو تیم موفق شود. یکی از این ورزشگاه ها را در اختیار بگیرد استقلال و پرسپولیس به مصاف هم خواهند رفت.

زمان برگزاری دربی در آلمان مشخص شد

زمان برگزاری این بازی 25 تیر است و با توجه به اردوی 10 روزه ای که پرسپولیس و استقلال در اوکراین و ارمنستان دارند دربی بعد از اردو این تیم در کشور آلمان برگزار خواهد شد. البته این احتمال وجود دارد که اگر ویزا بازیکنان به موقع صادر نشود بازی چند روزی به تاخیر بیافتد.

شیرازی: دربی به طور قطعی برگزار می شود

شیرازی در این خصوص به ایسکانیوز گفت: باشگاه استقلال و پرسپولیس برنامه خود را در اختیار اسپانس گذاشته اند و بدون شک برگزاری دربی در کشور آلمان قطعی است و این بازی در تاریخ 25 تیر برگزار می شود.

وی افزود: اگر مشکلی به وجود نیاید و به موقع راهی کشور آلمان شویم می توانیم با برنامه قبلی دربی را در همان تاریخ بر گزار کنیم.

شیرازی عنوان کرد: تاکنون با مسوولان ورزشگاه بیله فیلد و دوسلدورف مذاکراتی انجام شده است و به احتمال زیاد با یکی از این ورزشگاه ها قرارداد امضا می کنیم تا دربی باشکوه برگزار شود.

خمارلو: پیشکسوتان در این سفر حضور ندارند

پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به ایسکانیوز گفت: در این سفر که زمان آن هم مشخص شده تمام بازیکنان حضور دارند و با توجه به مذاکراتی که انجام شده است و اشخاص دیگری در کنار تیم نخواهند بود و فقط بازیکنان و مربیان هر دو تیم به کشور آلمان سفر خواهند کرد.

وی عنوان کرد: حتی پیشکسوتان پرسپولیس هم قرار نیست در این سفر تیم را همراهی کنند.

دربی زنده پخش می شود

گویا سرخابی ها پیشنهاد ویژه ای برای صدا و سیما قرار داده اند وتا پخش زنده این دیدار برای تلویزیون بار مالی نداشته باشد و این احتمال وجود دارد که مسوولان پخش دربی استقلال و پرسپولیس را روی آتش ببرند تا این بازی برای هواداران به صورت زنده پخش شود.

منبع ایسکا نیوز

ارسال نظرات