خبرهای داغ:
مراسم گلباران و عطرافشانی مزار شهدای هفتم تیر در قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۹۴۳۰
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
گلزار شهدای هفتم تیر قم گلباران شد‌
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،  مراسم گلباران و عطرافشانی مزار مطهر شهدای هفتم تیرماه با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای شیخان قم برگزار شد.

استان قم در حادثه هفتم تیرماه 9 شهید اهدا کرده است، ولی در استان قم 12 خانواده شهید این واقعه شامل شهیدان حقانی، قاسمی، دیالمه، محمد عینی، منتظری، صادقی، هاشمی‌سنجانی، کریمی‌بیژنی، رحیمی، شهریار، طباطبائی‌نژاد و ‌دانش مورد خدمت‌رسانی قرار می‌گیرند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در این مراسم ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید بهشتی، این شهید وارسته را انسانی بزرگ و با منش برشمرد و اظهار داشت: شهید بهشتی در مقابل کسانی که نیت به حاشیه کشاندن اسلام را داشتند ایستاد و تا پای جان خود از آرمان خو دفاع کرد.

سردار سید جواد هاشمی، اسرائیل را دشمن شهید بهشتی دانست و افزود: این روحیه سبب خشم استکبار و مزدوران صهیونیستی شده بود و همین خشم سبب به شهادت رسیدن این مردم الهی شد.

وی بابیان اینکه دشمنان با دسیسه‌های فراوان به‌دنبال تضعیف نظام بود‌ند، ابراز کرد: خون امثال شهیدان بهشتی تضمین‌کننده بقای اسلام و نظام است و با آن‌که امروز دشمنان اصل نظام را هدف گرفته‌اند ولی باید بدانند نهال انقلاب بسیار تنومندتر از قبل شده و دیگر شکننده نیست.

ارسال نظرات