خبرهای داغ:
نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس:
نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی گفت: ترور اخیر در پلدشت فقط برای ایجاد رعب و وحشت در منطقه بود و هیچ‌گونه پیشنییه فکری و هدفی دنبال نمی‌شود.
کد خبر: ۸۸۷۹۴۵۲
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، عین‌الله شریف‌پور با اشاره به وقوع یک حادثه تروریستی در پلدشت و به شهادت رسیدن یکی از بسیجیان ویژه این شهرستان به نام مصطفی فردوسی، اظهار داشت: وی از ساکنان روستای ذاکره از توابع بخش مرکزی پلدشت بود که در یک گردان واقع در دشت زنگنه به عنوان بسیج ویژه در خدمت مردم و نظام اسلامی بود که توسط عوامل گروهک تروریستی پژاک به فیض شهادت نائل آمد.

وی با اشاره به اینکه براساس اخبار واصله این واقعه تروریستی فقط یک شهید داشت و گزارشی مبنی بر وجود مجروح واصل نشده است، ادامه داد: عوامل گروهک تروریستی پژاک با مراجعه به منزل فردوسی او را به شهادت رساندند.

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گروهک‌های تروریستی از جمله پژاک و امثال آن در بین مردم انقلابی و ولایتمدار ما هیچ‌گونه جایگاهی ندارند، ادامه داد: بنابراین عوامل این گروهک معاند به دنبال ایجاد شکاف در بین آحاد مردم هستند همچنین با دست زدن به این سری ترورهای کور درصدد ایجاد رعب و وحشت در جامعه می‌باشند حال آنکه به هیچ نتیجه‌ای دست پیدا نمی‌کنند.

شریف‌پور با اظهار اینکه از بدو پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی تاکنون منافقان به انحای گوناگون سعی کرده‌اند نه‌تنها از بین مردم کسبه، مغازه‌دار و کارگر بلکه مقامات مسئول را هم به شهادت برسانند، اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از مردمی بودن نظام به معنای واقعی کینه دارند به همین دلیل به انحای گوناگون و به شکل‌های مختلف درصدد اعلام موجودیت هستند.

وی با اشاره به گوشه‌ای از بیانات امام خمینی (ره) مبنی بر «بکشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود»، ادامه داد: بنیانگذار کبیر انقلاب در سخنرانی دیگری فرموده‌اند «شهادت هنر مردان خداست»، بنابراین این سری اقدامات هیچ‌گاه بین ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکاف ایجاد نمی‌کند بلکه علقه و ارتباط موجود بین آنها را بیش از پیش تقویت می‌‌شود.

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی گفت: این گروهک‌ها جیره‌خوار ایادی استکبار جهانی هستند بنابراین به انحای گوناگون برای پیاده‌سازی دسیسه‌های دشمن تلاش می‌‌‌کنند به طوری که یکی از اهداف شوم آنها تجزیه‌ ایران است ولی کشور ما به رغم اینکه رنگین کمان اقوام و ادیان است همواره یکپارچه و منسجم باقی می‌ماند.

شریف‌پور شهید این ترور اخیر را یکی از برادران اهل سنت عنوان کرد و افزود: برادران و خوهران اهل سنت از بدو پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی همواره در کنار سایر اقشار جامعه بودند و این سری اتفاق‌ها با هدف جدا کردن آنها از نظام، ولایت و مردم طراحی می‌‌شود ولی همواره توطئه‌های مورد اشاره در نطفه خفه شده و بی‌ثمر بوده است.

ارسال نظرات