دوچرخه سواری که حامل پرچم متبرک به حرم امام حسین (ع) است وسفرفرهنگی وانقلابی خود را از اربعین سال گذشته آغاز کرده است با طی کردن مسافت بین شهرستان شهریار ازتوابع استان تهران به شهرستان اشکذر رسید...
کد خبر: ۸۸۷۹۴۵۶
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر:آقای روح الله بصیری نیا دوچرخه سواری که حامل پرچم متبرک به حرم امام حسین علیه السلام است وسفرفرهنگی وانقلابی خود را از اربعین سال گذشته آغاز کرده است با طی کردن مسافت بین شهرستان شهریار ازتوابع استان تهران به شهرستان اشکذر رسید و با امام جمعه های اشکذر وخضرآباد ، فرماندار ، مسئول اداره تبلیغات اسلامی ، شهرداران اشکذروخضرآباد، رئیس اداره آموزش وپرورش ، بخشدار خضرآباد وجمعی از مردم متدین این شهرستان دیدار کرد.

ایشان که سفر فرهنگی ورزشی خود را به نیابت ازخانواده های شهداءانجام می دهد گفت :سفرم را با ۳ پیام تجلیل ازایثارگری ملت ایران در دفاع مقدس ،حمایت ازانتفاضه مردم مظلوم فلسطین و منتظران ظهور از شهریار با دوچرخه آغاز کرده ام .

وی افزود: حامل پرچمی مقدس و متبرکی است که با تصاویرگرانقدر شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم که از هراستان یک یا ۲ شهید انتخاب شده است و در استان یزد تصویر ۳ شهید بزرگوار محمد منتظر قائم ، سردار عاصی زاده و محمدحسین ذوالفقاری در این پرچم نقش بسته است.

بصیری نیا خاطرنشان کرد:مسیر من از تهران به مشهد مقدس،شمال ،شمال غرب از سمت استانهای خراسان رضوی ،خراسان شمالی ،استان گلستان ،مازندران ،گیلان ،اردبیل ،آذربایجان شرقی وغربی و نهایتا به استان کرمانشاه و ازآنجا ازاستان ایلام به شهر بدره و شهرکرد و نجف و کربلا است.

وی گفت:امروز هم درمسیر برگشت ازکربلای معلی ،استان لرستان ،مرکزی ،قم ،اصفهان را پشت سرگذاشتم و هم اکنون چندروزی است که وارد استان یزد وشهرستان اشکذر شده ام که بعد از این هم مسیر خود را به استان کرمان ،سیستان و بلوچستان و سایر استانهای کشور ادامه خواهم داد.


ارسال نظرات