تالار ترویج دانش و فنون کشاورزی در راستای نظام نوین ترویج و مدیریت دانش و اطلاعات با هدف دسترسی ساده و سریع کشاورزان، دامداران و تمامی تولید‌کنندگان بخش کشاورزی و مروجان به جدیدترین یافته‌های علمی کشاورزی راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۸۸۷۹۴۶۷
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر هماهنگی و ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: تالار ترویج دانش و فنون کشاورزی در راستای نظام نوین ترویج و مدیریت دانش و اطلاعات با هدف دسترسی ساده و سریع کشاورزان، دامداران و تمامی تولید‌کنندگان بخش کشاورزی و مروجان به جدیدترین یافته‌های علمی کشاورزی راه‌اندازی شده است.

سهیل نصرتی افزود: در این تالار امکان بهره‌برداری از دانش روز کشاورزی و نتایج حاصل از تحقیقات صدها محقق کشور وجود دارد و در حال حاضر انواع کتاب، نشریه و بروشور ترویجی با موضوعات کشاورزی و رسانه‌های الکترونیکی و نرم افزارهای کشاورزی با قابلیت دانلود رایگان در این سامانه بارگذاری شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: تاکنون 75 مواد نوشتاری شامل نشریه، بروشور، پوستر و اطلاعیه ترویجی و پنج فیلم آموزشی توسط سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در تالار ترویج دانش و فنون کشاورزی بارگذاری شده است.

نصرتی تصریح کرد: کشاورزان و مروجان برای دسترسی به یافته‌های علمی و بهره‌برداری از اطلاعات بارگذاری شده در تالار ترویج دانش و فنون کشاورزی می‌توانند به آدرس agrilib.areo.ir مراجعه کنند.

ارسال نظرات