اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با هدف جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و ایجاد روحیه نشاط، امید و پربار کردن و غنا بخشیدن به اوقات فراغت، اقدام به تشکیل پایگاه‌های اوقات فراغت و جذب هنرجو در رشته‌های مختلف کرده است.
کد خبر: ۸۸۷۹۴۶۹
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با اشاره به تشکیل ١١٠ پایگاه اوقات فراغت در شهرستان زنجان، گفت: همزمان با آغاز تعطیلات تابستان، ١١٠ پایگاه اوقات فراغت در سطح شهرستان زنجان و مناطق تابعه برای گروه‌های سنی کودک، نوجوان و جوان تشکیل شد.

ایرانه حیدری افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با هدف جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و ایجاد روحیه نشاط، امید و پربار کردن و غنا بخشیدن به اوقات فراغت، اقدام به تشکیل پایگاه‌های اوقات فراغت و جذب هنرجو در رشته‌های مختلف کرده است.

وی اظهار داشت: رشته‌های قرآنی شامل قرائت، تجوید، حفظ، تفسیر و احکام، رشته‌های فرهنگی هنری شامل نمایش، فیلمسازی، عکاسی، موسیقی، خوشنویسی و رشته‌های حوزه ادبیات شامل داستان‌نویسی و شعر همچنین اردوهای فرهنگی- تربیتی از جمله رشته‌هایی است که در پایگاه‌های اوقات فراغت برگزار می‌شود.

حیدری تصریح کرد: کلاس‌های فوق در فرهنگسراهای کوثر، امام خمینی(ره)، آموزشگاه‌های آزاد هنری شامل آموزشگاه‌های تجسمی، موسیقی، خوشنویسی و سایر پایگاه‌های اوقات فراغت فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان تشکیل شده و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این مراکز، نسبت به ثبت‌نام دوره‌های تابستان اقدام کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان مهلت ثبت‌نام را تا نیمه اول تیرماه اعلام کرده و اظهار داشت: تشکیل کلاس‌ها با توجه به استقبال هنرجویان و هنرآموزان صورت گرفته به گونه‌ای که برخی از اول تیرماه آغاز به کار کرده و برخی نیز از نیمه دوم تیرماه کلاس‌های خود را برگزار می‌کنند.

ارسال نظرات