خبرهای داغ:

برگزاری مراسم گرامیداشت شهیدان آیت الله بهشتی و۷۲تن از یارانش در هندیجان

فرماندار هندیجان گفت:سالروزگرامیداشت شهیدآیت الله بهشتی و۷۲نفر از یاران صدیقش وهفته قوه قضاییه گرامی باد ویادوخاطر این شهدا در فاجعه تروریستی بمب گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی درسال ۱۳۶۰تا ابدجاویدان است وهمچنین از سال ۱۳۵۸تا سال ۱۳۶۰سه رویداد درکشور بوجود آمد توسط عوامل گروهک های تروریستی فرقان ومجاهدین خلق وکودتای طبس ونوژه وهشت سال جنگ تحمیلی که باعنایت به امدادهای غیبی خداوند و روشنگری های امام راحل و ایستادگی مردم انقلابی ایران با پیروی از مکتب اهل بیت(ع) این انقلاب همچنان با هدایت های رهبرانقلاب در مقابل تهدیدهای دشمنان اسلام استوارتر مانده است.
کد خبر: ۸۸۷۹۴۸۱
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج درهندیجان ،مراسم گرامیداشت سالروز شهید آیت الله بهشتی و۷۲تن از یارانش وهفته قوه قضاییه پیش از ظهر چهارشنبه با حضور فرماندار ،رییس دادگستری ، قضات و رییس شورای حل اختلاف وپرسنل ،نیروهای سپاه پاسداران وبسیج وفرماندهی ، نیروهای انتظامی ومسؤولان محلی ومردم هندیجان در مسجد جامع شهرستان برگزارشد.


کورش مودت دراین مراسم اظهار کرد:بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران درسال ۱۳۵۷با روشنگرهای امام راحل و حمایت مردم کشور دچار مراحلی شد که دشمنان اسلام از جمله آمریکا قصد ضربه زدن به انقلاب نو پا را داشتندو طرح ها ونقشه هابرای برهم زدن نظام اسلامی می کشیدند که با یاری خداوند همگی نابود شدند.


وی افزود:از کارهای تخریبی وفتنه انگیزی آمریکایی ها برعلیه انقلاب اسلامی حمایت وتجهیزاز گروهای تروریستی فرقان و مجاهدین خلق و اختلافات قومی ومذهبی در بین استان ها وشهر ها بود که با هوشیاری مردم به سرانجام نرسید و شکست خوردند.


وی بابیان قدرت ایران در جهان وگذشتن از سختی های اوایل انقلاب گفت:در دوران انقلاب با آن حجم ترورشخصیت های بزرگ انقلابی و جنگ تحمیلی بعداز این سال های کشور ایران تبدیل به قدرت بزرگی در زمینه های نظامی وموشکی و اشرافیت کامل  نیروهای امنیتی، سپاه پاسداران ،بسیج ،اطلاعات ونیروی انتظامی درجهان شده است.


مودت فرماندار هندیجان عنوان کرد:بعد از ترور شخصیت بزرگی مثل شهید مطهری و سؤقصد به مقام معظم رهبری یک روز بعداز آن در حادثه ۷تیر شهید آیت الله بهشتی و ۷۲نفر از مسؤولان اجرایی کشور ناجوانمردانه در دفتر حذب  مظلومانه به شهادت رسیدند ودشمن با فتنه انگیزی دست بردار نبود و در نماز جمعه ها و بیرون از آن بزرگان دینی مثل شهیدان مدنی ،دستغیب را درمحراب عبادت به شهادت رساندند.


وی بااشاره به مقاومت مردم در مقابل جنایات تروریست ها بیان کرد:مردم ایران با پیروی از ولایت فقیه در مقابل استکبار ان جهانی ایستاده و با قدرت سپاه پاسداران و دیگر نیروهای امنیتی وانظامی جواب هر تهدیدی وتجاوزی را محکم خواهند داد و تا کنون با یاری خداوند پاسخ های محکمی به این دشمنان اسلام داده اند.


خبرنگار هندیجان شعبانی       
ارسال نظرات
پر بیننده ها