خبرهای داغ:
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری؛

در حادثه هفتم تیر کشور منهای امامت و ولایت بود قطعا از دست می‎رفت

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر در حادثه هفتم تیر کشور منهای امامت و ولایت بود قطعا از دست می‎رفت، سیل خروشان مردم با این پیام امام فریاد برآوردند «آمریکا در چه فکریه ایران پر از بهشتیه» و در برابر دشمن ایستادند.
کد خبر: ۸۸۷۹۴۸۶
|
۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، آیت‎الله علی معلمی شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز شهدای هفتم تیر که در مسجد جامع شهرستان گرگان اظهار کرد: 36 سال از حادثه تلخ و سنگین هفتم تیر سال 1360 می‎گذرد بازخوانی این واقعه در معرفت‎افزایی و افزایش بصیرت بسیار مهم و بااهمیت است.

وی با اشاره به چرایی وقوع حادثه هفتم تیر تصریح کرد: برخی آمر بودند و عده‎ای جزو عوامل اجرایی که پشت صحنه نقش‎آفرینی می‎کردند از نظر آنها 72 تن چه خصومتی با این جمع داشتند که به شهادت رسیدند، بهترین تبیین را امام راحل در پیام خودشان اعلام کردند، هدف دشمن امام، انقلاب و این جریان بود ولی چون دست‎شان به امام نمی‎رسید یاران نزدیک و باانگیزه را هدف قرار دادند تا اصل نظام را ساقط کنند این حادثه برای براندازی انقلاب اسلامی طراحی شده بود.

امام جمعه قائم‎شهر افزود: از بین 72 نفری که به شهادت رسیدند حداقل بین هفت الی 9 نفر از وزرای وقت بودند، 27 نفر از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بودند و شاخص آنها نیز شهید بهشتی رئیس شورای عالی قضایی بود.

وی بیان کرد: انسان‎های ضعیف‎النفس و کم‎ظرفیت به سرعت در برابر دشمن تسلیم می‎شوند اما انسان‎های مقاوم تسلیم نمی‎شوند بلکه حرف دلشان را می‎زنند و دشمن را افشا می‎کنند و هدف خود را در این مقاومت ابراز می‎دارند.  

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به رجزخوانی حضرت باب‎الحوائج ابوالفضل العباس (ع) گفت: وقتی شمشیر به بازوی آن حضرت رسید فرمودند به خدا سوگند اگر شما دست مرا قطع کنید من دست از دین برنمی‎دارم، می‎دانست که دشمن، دیانت و امامت را هدف قرار داده اما از مسیر دین و ولایت هیچگاه خارج نشد.

معلمی با اشاره به بیانات امام راحل تصریح کرد: ملتی که برای اقامه عدل و اجرای احکام قرآن و کوتاه کردن دست بیگانگان و برای استقلال و آزادی قیام کرده است خود را برای شهادت و شهید شدن آماده می‎کند.

وی با تاکید بر اینکه ماهیت انقلاب ما صددرصد اسلامی است، ابراز کرد: امام راحل هرگز روی سازش با کفر، نفاق و استکبار نداشت.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، امام فرمودند که نگذارید اشتباه مشروطیت تکرار شود، مشروطیت یک نهضت صددرصد مذهبی بود که با حضور متدینین به پیروزی رسید در نهضت مشروطیت هدف داشتن مجلس قانونگذاری و دولت ملی بود که به هر دو هدف رسید اما به سرعت از ناحیه نفوذ بیگانگان و وابستگان به غرب همان ایام گرفتار انحراف شد.

معلمی افزود: در این انقلاب نیز همراه با آمدن امام، نفوذ دشمن آمده بود امثال قطب‎زاده، بنی‎صدر و ... بساط وابستگی دولت ایران به آمریکا و سیاست‎های استکباری وجود داشت آنها بعد از پیروزی انقلاب دیدند که شخصیت نفوذناپذیر و سد ستبری مقابل‎شان ایستاده است لذا وقتی از نفوذ مایوس شدند توطئه‎ها را یکی پس از دیگری آغاز کردند.

وی خاطرنشان کرد: برخی دانسته یا نادانسته و خائنانه اسلام را متهم به دین ستیزه‎جویی، پیکار، جنگ و خشونت می‎کردند هنوز هم تفاله‎های آنها مطرح می‎کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود: وقتی استکبار از اعمال نفوذ در درون انقلاب مایوس گشت ترورها آغاز شد، فتنه‎ها و جنگ‎های داخلی یکی پس از دیگری با پول، اسلحه و طراحی برای از بین بردن آغاز شد برای اینکه ایران دارای منابع و سوق‎الجیشی در اختیار خودشان بود، حیات خلوت و وابسته به خودشان به حساب می‎امد.

معلمی با اشاره به اینکه حمایت از فلسطین در تفکر امام و رهبری بوده است، بیان کرد: در گذشته حمایت از فلسطین محرمانه بود اما اکنون آشکارا انجام می‎شود.

وی ادامه داد: کسی که ادعای خادم‎الحرمین دارد و بر سرزمین وحی مسلط است در کنار شیطان بزرگ آمریکا رقص شمشمیر برپا می‎کند  و با اسرائیل ارتباط خود را آشکار می‎سازد حمایت از رژیم غاصب اسرائیل را تعهد می‎کند؛ چرا کار مسلمانان به اینجا کشیده شده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت:  تنها ایران اسلامی است که بر اساس آموزه‎های دینی و آموزه‎های اسلام ناب محمدی با تجاوزگری‎های اسرائیل برای مقابله با سلطه‎جویی‎های آمریکا ایستاده است.

معلمی تاکید کرد: اگر در حادثه هفتم تیر کشور منهای امامت و ولایت بود قطعا از دست می‎رفت، سیل خروشان مردم با این پیام امام که با اتحاد به خدا هر کمبودی جبران می‎شود امت به خیابان آمدند و فریاد برآوردند «آمریکا در چه فکریه ایران پر از بهشتیه» در برابر دشمن ایستادند.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را در طول تاریخ اسلام بعد از یک‎هزار و 400 سال شرایط استثنایی و آرزوی شیعه دانست، گفت: اما متاسفانه عده‎ای قدردان این نعمت بزرگ نشدند، مردم الحمدالله بابصیرت و گوش به فرمان ولایت هستند اما در برخی مقاطع برخی مدیران در سخن دم از ولایت می‎زنند اما در عمل با رهنمودهای رهبری مخالفت می‎کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه هر جایی گوش به فرمان ولایت بودیم خدا کمک‎مان می‎کند، افزود: اگر آن کسی که به عنوان رهبر کشور است انگیزه الهی داشته باشد و بخواهد برای خدا و رهنمود دین خدا جامعه را هدایت کند خدا او را تنها نمی‎گذارد.

معلمی با اشاره وجود دو اندیشه‎ در جامعه بیان کرد: یک اندیشه اعتقاد دارد ما انقلاب کردیم، نظام و دولت داریم لذا یک قدری باید کوتاه بیاییم و اگر کوتاه نیاییم ممکن است به کشور حمله کنند و همه چیز از بین برود؛ اما سوال اینجاست اگر بناست از بین برویم چرا ذلیلانه؟ منطق امام سازش با نفاق، کفر و استکبار نبود.

وی در خصوص پیشرفت صنعت دفاعی کشور تصریح کرد: توان علمی، صنعتی و تکنولوژی کشورمان در صنایع دفاعی به قدری پیشرفته شده است که موشک تا فاصله 700 کیلومتری به سیبل هدف رها می‎کند اما چرا صنایع غیردفاعی و غیرنظامی ما روز به روز اشکالات‎شان بیشتر می‎شود، چرا برخی کارگاه‎ها به تعطیلی کشده می‎شوند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: اگر نوع مدیریتی که در صنایع نظامی داریم در صنعت داشتیم اگر هر چهار سال بر اساس سلیقه برنامه‎ها عوض نمی‎شد اگر یک مدیریت منسجم و بادوام برای رشد صنایع غیرنظامی کشور تربیت می‎شدند اگر همین نیروهای تحصیلکرده علمی، فنی و متخصص را در دولت راه دهند، تحقیر نکنند مسیر پیشرفت پرشتاب نخواهد بود.

معلمی گفت: کارهایی که سازندگی خاتم‎الانبیاء انجام می‎دهد پیشرفته و بادوام است اما مورد حمایت آنچنانی قرار نمی‎گیرد اگر مدیریت جهادی و بسیجی باشد به همان نسبتی که در ساختن موشک پیش می‎رفتیم به همان نسبت در سایر حوزه‎ها پیشرفت داشتیم.

وی افزود: آن جریاناتی که ادعا می‎کنند امام را قبول دارند باید بنگرند که امام در سال 1358 موقعی که نمایندگان در مجلس خبرگان قانون اساسی رسیده بودند به بحث ولایت فقیه برخی سکولارها ایستادند و از امام شروع به تعریف کردند اما اینها گفتند بعد از امام چه کسی را داریم که هم وزن امام باشد تصورشان این بود که بعد از امام دیگر این انقلاب ولایت فقیه نداشته باشد هر کسی رئیس‎جمهور شد زمام تمامی امور را به دست بگیرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: فردای آن روز امام دیدار عمومی داشتند شما ببینید اگر امام عنصر سیاسی و جاه‎طلب بودند باید از آن سخنان خوششان می‎آمد اما با لحنی تند فرمودند جامعه‎ای که ولایت فقیه در آن نباشد طاغوت است.

معلمی در خصوص سند 2030 بیان کرد: مقام معظم رهبری در زمینه سند 2030 ابتدا محرمانه پیغام دادند که این سند را کنار بگذارید ولی آقایان گوش نکردند و گفتند گزارش‎های نادرست به شما دادند.

وی گفت: سند 2030 ماهیت و محتوای آن بعد از 15 یا 20 سال آینده این است که جوانان کشور اسلامی از ماهیت اسلامیت دور شوند و بر اساس فرهنگ غربی بار آیند، آزادی مذهب از نظر ما محترم است اما در تفسیر آن بهائیت، بودایی و هر جریان خرافی و انحرافی را آزاد می‎پندارند، آموزش‎های جنسی را در مدارس ترویج می‎دهند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینگه چرا باید این همه بگومگو و دفاع از سند 2030 باشد، تصریح کرد: اگر دولتمردان درست عمل کنند همیشه دعاگوی آنها هستیم طوری که هم عزت خودشان را بخواهند و هم عزت ملت را مدنظر داشته باشند.

معلمی با اشاره به اینکه عدم ولایتمداری؛ دولت و ملت را به عواقب تلخی دچار می‎کند، تاکید کرد: اگر می‎خواهیم متدین باشیم، پیرو مکتب امام حسین (ع) باشیم باید د برابر استکبار زمان و عوامل وابسته به استکبار مقاومت داشته باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار