به مناسبت هفته قوه قضائیه مسئولین شهرستان خاتم ضمن دیدار با پرسنل دادگستری شهرستان، این هفته را گرامی داشتند .
کد خبر: ۸۸۷۹۴۹۰
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه امام جمعه ، فرمانده سپاه ناحیه خاتم ، فرماندار ، بخشدار و جمعی از مسئولین با حضور در دادگستری شهرستان خاتم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر هفته قوه قضائیه را گرامی داشتند .

امام جمعه هرات در حاشیه این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر به ویژه شهید آیت الله بهشتی هفته قوه قضائیه را تبریک گفت .

حجه الاسلام والمسلمین جعفری در ادامه با اشاره به جایگاه و اهمیت قوه قضائیه ، مقام قضاوت را از شئون حاکم اسلامی دانست و گفت : جایگاه و منزلت قضات جایگاه بسیار بالایی است که پس از طی سلسله مراتب به جایگاه رسول خدا می رسد .

وی در ادامه با بیان اینکه اگر قوه قضائیه به خوبی به وظایف خود عمل نکند موجب بدبینی خواهد شد ، قوه قضائیه و دادگاه را مظهر قدرت نظام دانست و بر لزوم احترام به متهمین و شاکیان تاکید کرد .

مهندس فرجام فاضلی فرماندار شهرستان خاتم نیز در ادامه با تبریک هفته قوه قضائیه گفت : در کشور ما هر سه قوه مقننه ، مجریه و قضائیه در راستای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران گام بر می دارند.

وی در ادامه ضمن قدر دانی از زحمات پرسنل دادگستری شهرستان گفت : کمترین نارضایتی در شهرستان در حوزه قضا بوده است و شهرستان خاتم از جمله شهرستان هایی است که کمترین جرم و بزه را دارا می باشد .
ارسال نظرات