فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف ۱۶ تن و ۱۵۸ کیلومتر انواع مواد مخدر در سه ماهه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۹۵۰۸
|
۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ سردار عزیزاله ملکی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: مأموران انتظامی هرمزگان در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ و اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده استان در سه ماهه امسال موفق شدند ۲۱۹ دستگاه خودروی سبک و سنگین حامل مواد مخدر را شناسایی و توقیف کنند.
 

وی با اشاره به اینکه در این مدت ۱۶ تن و ۱۵۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شد،افزود: این مقدار مواد کشف شده شامل ۱۲ تن و ۹۷۵ کیلو تریاک ،سه تن و ۱۱۵ کیلوگرم حشیش، ۳۹ کیلو هروئین و ۲۷ کیلو ۵۲۵ گرم سایر مواد است.

 

این مقام انتظامی تعداد دستگیری معتادان کارتن خواب را ۶۵۹۳ نفر عنوان و تصریح کرد: در سه ماهه امسال ۱۶۶ مرحله طرح مقابله با ورود و حمل و نقل مواد مخدر با هدف برخورد با قاچاقچیان اصلی و توزیع ‌کنندگان کلان مواد مخدر در استان اجرا شدکه در اجرای این طرح ها ۱۰۷ نفر دستگیر که ۸۳ نفر از آنها از قاچاقچیان عمده و اصلی مواد افیونی هستند.

 

سردار ملکی در ادامه تعداد طرح‌های پاکسازی محلات و نقاط آلوده استان را ۱۶۱ طرح و مجموعه دستگیرشدگان در بحث مواد مخدر در مدت یاد شده را هزار و۵ نفرعنوان کرد.


ارسال نظرات