رئیس تبلیغات اسلامی کوثر گفت: نباید خون شهدای 7 تیر که نماد عدالت در جامعه است با هجمه های دشمنان پایمال شود؛ ایستادگی مقتدرانه در برابر نظام سلطه ریشه در قرآن دارد و لازم است در برابر ظالمان جهان که عین بی عدالتی و نقض حقوق بشر را ترویج می دهند، از آرمان های انقلاب دفاع کرد.
کد خبر: ۸۸۷۹۵۱۱
|
۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر به نقل ازکوثرخبر، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله محمد حسین بهشتی و 72 تن از یاران امام خمینی(ره)، پیش از ظهر امروز چهارشنبه با حضور مسئولین قضایی، اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی و قشرهای مختلف مردم در مسجد جامع شهر گیوی برگزار شد.

حجت الاسلام صفری، رئیس تبلیغات اسلامی کوثر که در این مراسم سخن می گفت، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای 7 تیر اظهار کرد: دکتر شهید بهشتی معمار کبیر دستگاه قضایی و عدالت در جامعه ایران اسلامی بود و دستگاه قضای نظام و انقلاب به پیروی از سیره و هدف دکتر بهشتی در حال حرکت به‌سوی ایجاد عدالت کامل در جامعه است؛ فلذا گسترش عدالت اجتماعی از جمله اولویت کاری این نهاد مقدس می باشد.

وی بابیان اینکه این انقلاب و نظام در دل‌وجان مردم رسوب‌کرده و همه پشتیبان آن هستند، افزود: خون شهیدان درخت انقلاب را تنومند کرده و همه‌ی ما مدیون خون‌های ریخته شده برای این نظام و انقلاب هستیم، نباید خون شهدای 7 تیر که نماد عدالت در جامعه است با هجمه های دشمنان پایمال شود؛ ایستادگی مقتدرانه در برابر نظام سلطه ریشه در قرآن دارد و لازم است در برابر ظالمان جهان که عین بی عدالتی و نقض حقوق بشر را ترویج می دهند، از آرمان های انقلاب دفاع کرد.

حجت الاسلام صفری با اشاره به اینکه منافقانی که شهید مطهری و دیگر شخصیت‌های نظام را ترور کردند امروز با گروهک خبیث داعش که دست پرورده همان استکبار و صهیونیست است برای نا امن کردن ایران اسلامی همکاری می‌کنند؛ ملت ایران از هیچ‌چیزی نمی‌هراسد و با صدای "الله اکبر" در حال حرکت به عدالت امام زمام (ع)، هستند.

به گزارش کوثرخبر، این مراسم معنوی با مشارکت فرمانداری، دادگستری و اداره بنیاد شهید کوثر برگزار شد که با سخنرانی و مداحی همراه بود.


ارسال نظرات