مدیر کل راه آهن هرمزگان گفت: تن کیلومتر مرزی انجام شده طی سه ماه نخست امسال یک میلیارد و 714 میلیون و 479 هزار و 253 تن کیلومتر بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل چهار درصد رشد را نشان می دهد.
کد خبر: ۸۸۷۹۵۱۲
|
۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛محمد پورفخری در جمع خبرنگاران با تشریح عملکرد این اداره کل در خصوص حمل بار در سه ماهه اول سال جاری اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون شاهد رشد 23 درصدی در تناژبارگیری و 22 درصدی در تعداد واگن و در زمینه تخلیه نسبت به مدت مشابه سال قبل از لحاظ تناژتخلیه چهار درصد و از لحاظ تعداد واگن دو درصد رشد داشته است.

وی افزود: این درصد رشد منجر به عملکرد کلی انجام شده به مقدار چهار میلیون و 786 هزار و 889 تن محمولات بوده استکه نسبت به عملکرد مدت مشابه سال قبل 12 درصد رشد داشته است.

مدیر کل راه آهن هرمزگان اضافه کرد: تن کیلومتر مرزی انجام شده نیز یک میلیارد و 714 میلیون و 479هزارو 253 تن کیلومتر بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل چهار درصد رشد را نشان می دهد.

پورفخری خاطر نشان کرد: تخلیه و بارگیری در محوطه بندری شهید رجایی نیز در مقایسه با سه ماهه سال گذشته در تناژ بارگیری رشد 66 درصدی را شاهد بوده ایم و در زمینه تخلیه نیز 16 درصد رشد را به همراه داشته است.


ارسال نظرات