رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: تضعیف قوه قضائیه و سپاه پاسداران به عنوان استوانه های امنیت کشور، فضا را برای فعالیت تبهکاران و برهم زنندگان امنیت مردم فراهم می سازد.
کد خبر: ۸۸۷۹۵۱۴
|
۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛حجت الاسلام والمسلمین اکبری در دیدار سردار ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) و جمعی از پاسداران به مناسبت بزرگداشت هفته قوه قضائیه، ضمن خوشامدگویی به به آن ها و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر به ویژه شهید مظلوم دکتر بهشتی به تشریح اهداف و برنامه های دشمن به منظور تضعیف قوه قضائیه و سپاه پاسداران به عنوان خط مقدم حفاظت از امنیت مردم و کیان نظام مقدس اسلامی پرداخت.
 

حجت الاسلام والمسلمین اکبری با اشاره به خط انحرافی که تضعیف جایگاه دستگاه قضایی و پاسداران انقلاب را دستاویزی برای تحقق اهداف و مقاصد خود قرار داده است، بیان کرد: تضعیف و نادیده گرفتن جایگاه قوه قضائیه و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان استوانه های امنیت کشور فضا را برای فعالیت خرابکارانه تبهکاران ،مجرمین و برهم زنندگان امنیت مردم فراهم می سازد.

 

وی با تأکید بر اینکه ارتقاء شاخص امنیت و دستیابی به عمران،آبادانی و توسعه جز با همکاری مردم و تلاش مسئولان حاصل نخواهد شد افزود: برخورداری از امنیت پایدار در سطح استان هرمزگان مرهون هماهنگی و برنامه ریزی در عملکرد دستگاه قضایی، سپاه پاسداران و نیروهای امنیتی و انتظامی و تعامل بین بخشی در حوزه های مختلف است.

 

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: تمسک و توجه به فرهنگ ایثارگری و روحیه انقلابی سبب گردیده دستگاه قضایی با وجود تمامی کاستی ها در امکانات و اعتبارات مالی ،مساعی خود را به منظور اعتلای نظام مقدس اسلامی به کار بندد و موجبات یأس و ناامیدی دشمنان را فراهم سازد.

 

سردار ترابی فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در ادامه این دیدار، هفته بزرگداشت قوه قضائیه را یادآور حادثه تروریستی و جنایتبار هفتم تیر به عنوان سند مظلومیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دهه شصت برشمرد و یادآور شد:ضروریست تمامی مسئولین اهتمام ویژه خود را به منظور بازشناسی و بیان روشنگرانه حوادث تروریستی دهه شصت به نسل جوان معطوف نمایند تا از تحریف تاریخ و تکرار آن چه در جریان تبلیغات انتخاباتی اتفاق افتاد و موجبات آزردگی خاطر مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) را فراهم ساخت جلوگیری شود و دشمنان امکان جایگزینی جلاد با قربانی را نیابند.

 

سردار ترابی نقش دادگستری کل استان هرمزگان را در تحقق امنیت پایدار در اقصی نقاط این استان، نقشی ممتاز و ستودنی برشمرد و خاطرنشان کرد: بی تردید تحقق دستاوردهای پاسداران انقلاب در مقابله با شرارت های جریانات تکفیری تروریستی بدون ایفای نقش فعال و پیشتاز دستگاه قضایی استان در دفع توطئه‌ها با محاکمه و مجازات اخلالگران متصور نبود.

 

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) با بیان اینکه خوشبختانه در نتیجه عملکرد ممتاز دستگاه قضایی در حمایت، هماهنگی و همراهی با دستگاه های نظامی و امنیتی، در حال حاضر استان هرمزگان در نهایت امنیت به سر می برد، تصریح کرد: جریان های تروریستی و خرابکار مجالی برای تحقق اهداف شوم خود نخواهند یافت و در صورت تکرار خباثت ها سیلی محکمتر از آنچه در عملیات موشکی لیلة القدر محقق شد دریافت خواهند کرد.


ارسال نظرات