نایب رییس سابق مجلس گفت: قدرت موشکی ما هم یکی از پشتوانه‌های کلیدی اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی است و باید در جهت تحکیم و افزایش این قدرت از همه ظرفیت خود استفاده کنیم.
کد خبر: ۸۸۷۹۵۱۸
|
۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رییس سابق مجلس در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دیدگاه شما درباره قابلیت‌های دفاعی و موشکی ایران چیست، گفت: به نظر بنده تمام مسئولان نظام در قوای سه گانه در این معنا اتفاق نظر دارند که نظام جمهوری اسلامی باید در مرز قدرت نظامی دفاعی بازدارنده قرار داشته باشد که هیچ دشمنی هیچ‌گاه کمترین جسارت تعرض به مرزهای زمینی و هوایی و دریایی ما را نداشته باشد.

وی افزود: قدرت موشکی ما هم یکی از پشتوانه‌های کلیدی اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی است و باید در جهت تحکیم و افزایش این قدرت از همه ظرفیت خود استفاده کنیم.

نایب رییس سابق مجلس شورای اسلامی در پاسخ سوالی درباره لزوم حفظ وحدت ملی، گفت: وحدت امروز در حول عمود رهبری و اقتدار نظام معنا پیدا می‌کند و همه کسانی که خود را به اسلام و رهبری نظام متعهد می‌دانند باید در چارچوب رهنمود‌ها، بیانات و نقشه راه ایشان حرکت کنند.

وی ادامه داد: ایشان در روز عید فطر صریحا تبیین فرمودند که باید همه نیروهای انقلاب در عرصه‌های فرهنگی فعال باشند و در چارچوب قانون و نظم و اخلاق راه را برای افزایش وحدت ملی هموار کنند.

ابوترابی‌فرد درباره کابینه دولت دوازدهم و ویژگی‌های آن گفت: بنده همیشه رمز اقتدار دولت را در چند اصل می‌دانم؛ اولا باید نیروهایی که برای مدیریت کلان کشور انتخابات می‌شوند در بالا‌ترین سطح ایمان و تعهد به ارزش‌ها و مبانی انقلاب باشند، وفادار به اصول و ارزش‌هایی باشند که هویت اسلامی و انقلابی ملت ما با آن گره خورده است.

ابوترابی فرد افزود: ثانیا باید از دانش و تجارب مدیریتی لازم برای انجام شایسته وظایف و ماموریتی که دارند، برخوردار باشند و ثالثا باید از بالا‌ترین ظرفیت و حمایت و پشتیبانی مجلس شورای اسلامی برخوردار باشند و برای داشتن این حمایت لازم می‌دانم که رییس جمهور با رایزنی با رییس مجلس و روسای کمیسیون‌ها راه را برای انتخاب بهترین‌ها که از نظر مبانی فکری و دانش و تجارب و انگیزه در سطح قابل قبولی هستند هموار کند و امیدوارم این افراد هم از نشاط و جوانی لازم برای انجام شایسته ماموریت‌ها بهره‌مند باشند.
ارسال نظرات