استاندار اردبیل گفت: نیاز است مسئولان شهرستان مشگین‌شهر از جمله فرماندار و شهردار این شهر هرچه زودتر نسبت به ساماندهی روشنایی و ورودی مجموعه گردشگری پل معلق به شکل ویژه اقدام نمایند.
کد خبر: ۸۸۷۹۵۴۳
|
۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل ازخبرگزاری تسنیم، مجید خدابخش در جلسه ستاد خدمات سفر در استانداری اردبیل اظهار داشت: باتوجه به تداخل تعطیلات عید سعید فطر و تعطیلات تابستان انتظار می‌رود مجموعه گردشگری پل معلق مشگین‌شهر میزبان خیل عظیم گردشگران داخلی و خارجی طی چند روز آتی باشد و نیاز است هرچه زودتر فرماندار و شهردار مشگین‌شهر نسبت به ساماندهی ورودی و روشنایی مجموعه گردشگری نورسبلان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه پل معلق مشگین‌شهر یکی از جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل محسوب می‌شود، افزود: اگر ورودی و معابر اطراف پل معلق به شکل ویژه ساماندهی شود بی‌شک تحول عظیمی در جذب گردشگران در این مجموعه روی می‌دهد که باید طرح ساماندهی ورودی و خیابانهای منتهی به پل معلق مشگین‌شهر با جدیت انجام شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: در حال‌حاضر آمادگی لازم برای استقبال از مسافران تعطیلات عید سعید فطر در شهرستانهای اردبیل انجام شده و دستگاه‌های اجرایی در آماده‌باش کامل به سر می‌برند تا خدمات‌رسانی خود را به مسافران انجام دهند.

خدابخش گفت: یکی از نیازهای اساسی در استان اردبیل راه‌اندازی کمپ گردشگری و اقامتی است که با حمایت شهردار اردبیل این کمپ راه‌اندازی می‌شود که این امکان گردشگری می‌تواند رضایت همه‌جانبه گردشگران را به دنبال داشته باشد.

وی با بیان اینکه بیشتر مراکز اقامتی و هتل‌های شهرستا‌ن‌های سرعین و مشگین‌شهر رزو شده است، افزود: این دو شهرستان قطب گردشگری استان محسوب می‌شوند که تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران در این شهرهای توریست‌پذیر انجام شده است.

استاندار اردبیل بیان کرد: انتظار می‌رود در فصل تابستان اردبیل به قطب گردشگری کشور تبدیل شود و میلیون‌ها مسافر به این استان سفر کنند که ما در این زمینه آمادگی لازم داریم تا به گردشگران داخلی و خارجی خدمات ارائه دهیم.

ش


ارسال نظرات