نماینده مردم شرق استان کرمان مطرح کرد ؛
نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت : امروزه سازمان حقوق بشر ، سازمانی متحد و تحت تاثیر قدرت های زورگو ، قدرت طلب و انحصارطلب است.
کد خبر: ۸۸۷۹۵۴۴
|
۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، حبیب الله نیکزادی پناه نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به  هفته حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت : مسئله حقوق بشر بحثی کلی و برای همه مردم در هر نقطه از دنیا می باشد .
وی گفت : امروزه سازمان حقوق بشر ، سازمانی متحد و تحت تاثیر قدرت های زورگو ، قدرت طلب و انحصارطلب است.
نماینده مردم شرق استان کرمان خاطر نشان کرد : کشورهایی همچون آمریکا و هم پیمانانش دائم حقوق بشری را نقض می کنند و از سوی دیگر هم  مدعی برقراری حقوق بشر در همه دنیا هستند .
نیکزادی پناه با اشاره به این که کشورهای آمریکا و هم پیمانان آن ها درهیچ نقطه ای از دنیا مسائل حقوق بشر را رعایت نمی کنند ، عنوان کرد : آن ها در کشورهایی همچون سوریه ، عراق ، افغانستان ،پاکستان ، آفریقا و حتی در خود آمریکا حقوق بشر را رعایت نمی کنند و متاسفانه ادعا هم می کنند .
وی ادامه داد : طبیعتا همه مردم دنیا می دانند که آمریکا هرگز نمی تواند مدعی برقراری حقوق بشر در جهان باشد زیرا خود اولین ناقض حقوق بشر در دنیاست .
نماینده مردم شرق استان کرمان در پایان بیان کرد : ملت فهیم ایران نیز می دانند که آمریکا اعتقادی به رعایت حقوق بشر ندارد و همچنین در این خصوص توان لازم را هم ندارد ؛ این کشور دائما در حال نقض حقوق بشر در همه نقاط دنیا از جمله در ایران و کشورهای مشابه است .
 


آرمان
ارسال نظرات