به مناسبت سالروز شهادت آیت الله بهشتی و هفته قوه قضائیه ، استاندار اردبیل با رئیس کل دادگستری استان اردبیل دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۸۸۷۹۵۴۷
|
۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،دکتر مجید خدابخش در این دیدار ضمن گرامی داشت هفتم تیر سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش، از تلاش و خدمات دادگستری استان قدردانی کرد.

وی گفت: خوشبختانه تعامل و همکاری بسیار مطلوبی بین دادگستری استان و استانداری برقرار است و این همکاری و هماهنگی باعث تسریع در خدمات رسانی و تحقق برنامه ریزی های توسعه ای استان شده است.

استاندار اردبیل از همکاری دستگاه قضائی استان در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا قدردانی کرد و گفت: ایجاد شعبه ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در برخورد با تخلفات انتخاباتی اقدام ارزشمندی بود.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ، تلاش‌ های شبانه روزی دادگستری و مجموعه قضائی و انتظامی استان در برخورد جدی با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر را ستود.

رئیس کل دادگستری استان نیز در این دیدار گفت: آماده هر گونه همکاری صمیمانه قضائی برابر نص صریح قانون با دستگاه های دولتی هستیم.
حجت الاسلام محمدعلی قاصدی از تلاش استاندار اردبیل در ایجاد هماهنگی و تعامل بین دستگاه های دولتی و قضائی تجلیل کرد.

ارسال نظرات