ملکی از سردار محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر 25 کربلا و سردار شهید محمدرحیم بردبار، فرمانده تخریب لشکر 25 کربلا به عنوان شهدای شاخص و محوری در کنار شهدای دیگر این شهرستان نام برد و بزرگ‌داشت نام و یاد همه شهدا وظیفه همه برای زنده نگه داشتن سیره شهدا دانست.
کد خبر: ۸۸۷۹۵۵۷
|
۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار عبدالله ملکی در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای تخریب‌چی شمال کشور در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: شناساندن این شهید گرانقدر و حماسه‌آفرینی‌ها و گذشت این شهدا از جمله وظایف مهمی است که بر عهده داریم.

وی افزود: برای برگزاری یادواره شهدای تخریب شمال کشور در نکا، برنامه‌ریزی‌های مختلفی از ماه‌های گذشته انجام شده است و باید از ظرفیت‌های مختلف شهرستان برای برگزاری این یادواره به درستی استفاده شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اعلام اینکه شهرستان نکا با دارا بودن کارخانه سیمان و نیروگاه دارای قابلیت‎های فراوانی است که باید از آن استفاده کرد، یادآور شد: باید از تمام توان برای برگزاری مناسب این یادواره استفاده شود.

این مسؤول گفت: فضاسازی، نصب بنر، تبلیغات، اطلاع‌رسانی و... از مسائلی است که برنامه‌ریزی شده است و اکنون باید با قوت پیگیری و اجرایی شود.

ملکی از سردار محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر 25 کربلا و سردار شهید محمدرحیم بردبار، فرمانده تخریب لشکر 25 کربلا به عنوان شهدای شاخص و محوری در کنار شهدای دیگر این شهرستان نام برد که باید در برگزاری یادواره‌ها و بزرگ‌داشت نام و یاد همه شهدا با تمام توان وارد کار شویم.

وی افزود: شهدا حق بزرگی بر ما دارند و تبیین اهداف بلند شهدا در بین نسل جدید از مهم‌ترین وظایفی است که باید به درستی از این فرصت استفاده شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از شهید بردبار به‌عنوان پدر شهدای تخریب استان یاد کرد و گفت: این شهید عزیز در کنار همه رزمندگان تخریب و دیگر رزمندگان جنگ تحمیلی در طول دفاع مقدس خدمات شایسته‌ای را به کشور و میهن ارائه کرده است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها