خبرهای داغ:
امام جمعه گلپایگان

امروز تمام همت دشمن، ایجاد اختلاف در اجتماعات ماست

حجت الاسلام علاءالدینی با بیان اینکه حرمت شکنی و اختلاف حرام است، خاطرنشان کرد: اهانت به مسئولان جمهوری اسلامی و شعار مرگ علیه آنان سردادن خطاست.
کد خبر: ۸۸۷۹۵۷۰
|
۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرنگار بسيج از گلپايگان؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد علاء الدینی در نماز عید فطر گلپایگان اظهار کرد: دشمن با خرج هزینه های بسیار به دنبال اختلاف افکنی در بین مردم و مسئولان نظام است.

وی با بیان اینکه رهبری برای حل مشکلات و اختلاف ها نسخه شفاف بخش دارد، بیان کرد: اصلی کردن و فرعی کردن مسائل یک راهکار است.

خطیب نماز عید فطر این شهر با اشاره به اینکه رئیس جمهور باید در مقابل دشمن شفاف سازی کند، تصریح کرد: این موارد اصل است ولی اینکه در کنار رئیس جمهور چه کسی و کسانی می نشینند یک فرع است.

حجت الاسلام علاءالدینی با بیان اینکه حرمت شکنی و اختلاف حرام است، خاطرنشان کرد: اهانت به مسئولان جمهوری اسلامی و شعار مرگ علیه آنان دادن خطاست.

امام جمعه گلپایگان، با اشاره به اینکه انتقاد باید سازنده و منصفانه باشد و نه تخریب کند عنوان کرد: پازل دشمن را تکمیل نکنیم.

وی ادامه داد: روز عید روز اجتماع است و تکلیف ما حفظ و تقویت این اجتماع است.

خطیب جمعه این خطه با بیان اینکه پنتاگون ایران را کلید تسلط به ۳۵ کشور می داند، تصریح کرد: دشمن با تسلط به ایران می خواهد به تمام کشورهای منطقه مسلط شود.

حجت الاسلام والمسلمین علاءالدینی با یاداوری اینکه اسلام با هرگونه تفرقه افکنی در نظام اسلامی مخالف است و فلسفه حکم حرام بودن غیبت، سخن چینی و سوءظن نیز همین است گفت: حضور در اجتماع پر برکت و با حضور در اجتماع می توان مشکلات بزرگ را حل کرد.

وی یاداور شد: گلپایگان با مشارکت مومنان و در اجتماع گلریزان ۲۲۰ میلیون تومان به طور مستقیم برای آزادی زندانیان جمع آوری شد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار