رییس حوزه قضایی اصلاندوز خبر داد؛

دستگیری 5 سارق حرفه ای در بهار امسال

رییس حوزه قضایی اصلاندوز از دستگیری 5 سارق حرفه ای در سه ماهه اول امسال خبر داد و گفت:در سریعترین زمان آرای این سارقان صادر شد.
کد خبر: ۸۸۷۹۵۹۶
|
۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل ازارس تبار، "حمید پورصدقی" در گفتگوی اختصاصی با خبرنگارارس تبارضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و شهدای هفتم تیر و تبریک هفته قوه قضاییه گفت:هفتم تیر فرصت مناسبی برای تبیین هر چه بیشتر ابعاد شخصیتی و زندگانی شهید بهشتی است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف در طول هفته قوه قضاییه افزود:هفته قوه قضائیه فرصت مغتنمی است تا ضمن تکریم همکاران قضائی و اداری، زحمات بی شائبه این عزیزان در مناسب‌ترین شکل به مردم اطلاع رسانی شود.

رییس دادگاه عمومی اصلاندوز در ادامه گزارشی از اقدامات حوزه قضایی در سال 95 و سه ماهه اول سال 96 ارائه کرد و گفت:در سال گدشته تعداد چهار هزار و 858 پرونده به دادگاه وارد شده که از این میزان تعداد چهار هزار و 269 پرونده منجر به نتیجه و خارج شده است.

پورصدقی بیشترین پرونده وارد شده در سال گذشته را ضرب و جرح و نزاع عنوان کرد و گفت:حدود 297 پرونده مربوط به ضرب و جرح و نزاع وارد شده بود که از این میزان حدود 284 مورد خروجی داشتیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار