خبرهای داغ:
آئین بزرگداشت سی و ششمین سالگرد شهدای هفتم تیر با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های شهدا در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۹۶۳۳
|
۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، آئین بزرگداشت سی و ششمین سالگرد شهادت مظلومانه شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و شهدای هفتم تیر با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های شهدا در اهواز برگزار شد.

در این برنامه که در مسجد جوادالائمه(ع) پادادشهر برگزار شد جمعی از مسئولان لشکری و کشوری حضور یافتند و یاد و خاطره شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی و یاران باوفایش را گرامی داشتند.

جمعی از علما، فضلا، مسئولان استانی، نیروهای نظامی و انتظامی نیز در آئین بزرگداشت سی و ششمین سالگرد شهادت مظلومانه شهدای هفتم تیر در اهواز حضور یافتند.

حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان در حاشیه این مراسم به شخصیت شهید بهشتی اشاره کرد و اظهار داشت: ایشان شخصیتی بزرگوار و اثرگذار در دوران انقلاب اسلامی بودند و می‌توان این شهید را بعد از امام در بزرگواری و اثرگذاری دومین شخص معرفی کرد.

 وی در ادامه شهید بهشتی را مردی دنیا دیده، دانشگاهی، مجتهد، سیاسی و مسلط بر زبان‌های خارجه معرفی کرد و افزود: در حادثه هولناک هفتم تیر ماه سال 1360 تعداد زیادی از شخصیت‌های اجرایی و محوری نظام اسلامی و جمعی از نمایندگان مجلس شورای در آتش کینه منافقان و مزدوران غرب سوختند و به شهادت رسیدند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان تصریح کرد: خون شهدای حادثه تروریستی 7 تیر سبب برملا شدن ماهیت و حیثیت منافقین شد و بساط آنها را از سطح جامعه و دایره حکومتی حذف کرد.

به گزارش تسنیم، شهید علیرضا چراغ‌زاده دزفولی نماینده مردم رامهرمز و هفتگل در مجلس شورای اسلامی، روحانی شهید حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدکاظم دانش نماینده شوش دانیال و اندیمشک و سید محمدجواد شرافت نماینده شوشتر سه خوزستانی هستند که در حادثه تروریستی هفتم تیر ماه سال 1360 به همراه شهید بهشتی و یارانش به فیض شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها