خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و یاد و خاطره شهیدان دکتر بهشتی و 72 تن از یاران باوفای امام و انقلاب، خون شهدا را ضامن بقای انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۸۸۷۹۶۴۳
|
۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱

حجت الاسلام رجب احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، گفت: شهدا با رشادت های دلیرانه خود درخت انقلاب اسلامی را تنومند ساختند و در این میان دکتر شهید بهشتی و یاران با وفای انقلاب با مقاومت در راه آرمان های اصیل اسلامی، نقش پر رنگ خود را در احیای مکتب سرخ حسینی ثابت کرده و دست منافقین در این حادثه دلخراش برای همگان رو شد.
وی بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی همواره با رصد نیروهای ارزشی و مدافع آرمان های انقلاب اسلامی، قصد داشتند تا این گوهرهای ناب انقلاب اسلامی را از بدنه حکومت الهی محو کنند تاپایه های انقلاب متزلزل شود به همین منظور دست به ترورهای ناجوانمردانه زده و بهترین یاران انقلاب را شهید کردند ولی با درایت حکیمانه و پیامبرگونه امام امت بر وحدت بیش از پیش مردم افزوده شد.
عضو شورای فرهنگی جلفا یادآور شد: انقلابی که الهی باشد و پشتوانه آن امام زمان(عج) باشند هیچ گاه با توطئه های دشمنان از بین نمی رود و ملت انقلابی و عاشقان ولایت راه شهدا با همه توان ادامه می دهند.
حجت الاسلام احمدی با تاکید بر هوشیاری و بصیرت مردم فهیم ایران اسلامی، اظهار داشت: آنچه که توانست همه دسیسه های شوم دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کنند، بصیرت و آگاهی مردم ولایی و انقلابی بود در ضمن ملت ولایت مدار آگاه باشند که دشمنان اسلام همواره از هر فرصتی برای نفوذ در بدنه انقلاب اسلامی و تخریب جایگاه مقدس حکومت اسلامی استفاده می کنند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پایان خاطرنشان کرد: در فتنه های سال 78 و 88 اگر فرمایشات و رهنمودهای هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب و ولایت پذیری و هوشیاری مردم نبود مسلماً مسیر انقلاب دچار چالش می شد ولی مردم آگاه و فهیم ایران اسلامی با قدرشناسی از خون پاک شهدا و تاسی از فرمان رهبرشان ،شجاعت، وحدت و ایستادگی را به دشمنان ثابت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها