خبرهای داغ:
فرمانده سپاه جلفا با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دکتر بهشتی و یاران باوفای این انقلاب، گفت: ترور ناجوانمردانه بزرگمردان انقلاب اسلامی در عین مظلومیت، زمینه ساز طرد همیشگی منافقین توسط ملت مسلمان ایران شد و صحنه سیاسی کشور را از لوث وجود نفاق به آرامش رساند.
کد خبر: ۸۸۷۹۶۵۶
|
۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵

خلیل شریفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، به بصیرت بالای دکتر بهشتی اشاره و اظهار داشت: دشمنان نمی‌توانستند روحیه انقلابی و ایستادگی شهید بهشتی مقابل کفر را تحمل کنند و اقدام به ترور ایشان کردند.

وی با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) درباره این حادثه جان سوز که فرمودند؛ «ملت ایران در این فاجعه بزرگ، 72 تن بی گناه، به عدد شهدای کربلا از دست داد»، افزود:شهید بهشتی تشکل‌هایی نظیر حزب جمهوری اسلامی را پایه‌گذاری کرد و از همه ظرفیت‌ها برای پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کرد.

شریفی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی همواره در تلاش برای مقابله هستند، گفت: باید هوشیار باشیم و بدانیم که مقابل دشمنان قسم‌خورده انقلاب نباید کوتاه بیاییم.

وی با بیان اینکه بصیرت و ولایت‌مداری تنها راه شناخت دسیسه‌های دشمنان است، افزود: همه کسانی که می‌خواهند از این نظام و انقلاب دفاع کنند باید در مسیر ولایت حرکت کنند.

شریفی یاد آور شد: راه اقتدار ملت و کشور تنها در گرو ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی و بخصوص آمریکاست و اگر عقب نشینی کنیم و به دنبال تحقق خواسته های آن ها باشیم قطعا اجازه هیچ فعالیتی را به ما نمی دهند.

فرمانده سپاه جلفا در پایان تاکید کرد: همه افراد جامعه اسلامی باید بدانند کسی که موافق مواضع مقام معظم رهبری صحبت و عمل کند او عامل وحدت است و کسی که مخالف مواضع رهبری انقلاب صحبت و عمل کند دنبال تفرقه است.

08
ارسال نظرات
پر بیننده ها