کارگاه آموزشی روش‌های مصرف بهنیه آب در مساجد و محلات لنده برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۹۶۷۴
|
۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
مدیر امور آب و فاضلاب شهری لنده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برگزاری کارگاه آموزشی روش‌های مصرف بهنیه آب در لندههمزمان با هفته‌صرفه جویی در مصرف آب برنامه‌های مختلف فرهنگی توسط آبفای شهری لنده برگزار شد گفت: یکی از برنامه‌های اصلی در این زمینه برگزاری کلاس‌های توجیهی برای بانوان لنده‌ای در مساجد و محلات این شهر بود.

محمد راکبی‌زاده افزود: با هماهنگی امور بانوان فرمانداری شهرستان لنده تلاش شد برنامه‌ها و کلاس‌های توجیهی ویژه بانوان در محلات و مساجد شهر پیرامون صرفه جویی در مصرف آب و راه‌های جلوگیری از هدر رفت آب برگزار شود.

وی با بیان اینکه در این کلاس‌های توجیهی تلاش شد از ظرفیت بانوان و تشکل‌های مردم نهاد فعال شهرستان استفاده شود ادامه داد: در این کلاس‌ها اهمیت آب شرب برای بانوان توضیح و راهکارهای عملی برای کاهش مصرف و جلوگیری از هدررفت این کالای با ارزش تبیین شد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری لنده با اشاره به نقش موثر بانوان در مدیریت مصرف آب و سایر حامل‌های انرژی گفت: با توجه به اهمیت فرهنگ‌سازی در زمینه ترویج مصرف بهینه آب و لزوم تغییر نوع نگاه به تولید و مصرف این مایه حیاتی تلاش می‌شود اطلاعات لازم و کافی به مخاطبان ارائه شود.

محمد راکبی‌زاده با تقدیر از همکاری امور بانوان فرمانداری لنده در برگزاری و تداوم این کلاس‌های آموزشی افزود: در کنار این کارگاه‌های آموزشی و توجیهی بروشورهای تبلیغی با موضوع راهکارهای صرفه‌جویی در مصرف آب توزیع شد.

ارسال نظرات