تعداد820 نفر از میان داوطلبان آزمون ورودی، پذیرش و از مهرماه سال جاری در 10 مدرسه و هنرستان نمونه دولتی مشغول به تحصیل خواهند شد.
کد خبر: ۸۸۷۹۷۱۹
|
۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان زنجان گفت: تعداد7 هزار و 605 داوطلب دوره ی متوسطه ، در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی استان ،روز جمعه 9 تیرماه سال جاری شرکت خواهند کرد.
محمودشهبازی افزود: ازکل داوطلبین شرکت کننده ،تعداد4هزارو 210 داوطلب مربوط به آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی مدارس دوره اول متوسطه می باشد که از میان آن ها610 نفر در 6 مدرسه پذیرفته خواهند شد.
وی با اشاره به شرکت 3هزارو395 داوطلب برای ورود به مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه افزود: تعداد820 نفر از میان این داوطلبان پذیرش و از مهرماه سال جاری در 10 مدرسه و هنرستان نمونه دولتی مشغول به تحصیل خواهند شد.
معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان، درصد پذیرش داوطلبان در مدارس نمونه دولتی دوره های اول و دوم متوسطه را به ترتیب 14 و 24 درصد کل شرکت کنندگان اعلام کرد.
لازم به ذکر است این آزمون روز جمعه 9 تیرماه سال جاری ، از ساعت 9 صبح ،در 41 حوزه اجرا در 5 منطقه آموزش و پرورش استان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات