خبرهای داغ:
آمدنيوز از كانالهاي معاند و حامي دولت، پس از اتفاقات حاشيه اي روز قدس و شعارهاي عده اي اندك به حسن روحاني ، حامد طالبي را عامل اصلي دانست و حال پس از گذشت چند روز از اين اتفاق وزارت اطلاعات وي را بازداشت كرد تا شايعاتي مبني بر ارتباط دولت و آمدنيوز بيش از پيش رنگ واقعيت به خود گيرد.
کد خبر: ۸۸۷۹۷۴۸
|
۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان به نقل از 598،روز گذشته حامد طالبي، از فعالان رسانه اي امروز به وزارت اطلاعات احضار و بازداشت شد.

پيش از اين آمدنيوز از كانالهاي معاند و حامي دولت، پس از اتفاقات حاشيه اي روز قدس و شعارهاي عده اي اندك به حسن روحاني ، حامد طالبي را عامل اصلي دانست و حال پس از گذشت چند روز از اين اتفاق وزارت اطلاعات وي را بازداشت كرد تا شايعاتي مبني بر ارتباط دولت و آمدنيوز بيش از پيش رنگ واقعيت به خود گيرد.



اين در حالي است كه حامد طالبي پس از اتهامات منتشر شده توسط رسانه هاي معاند و حامي دولت، آن ها را رد كرد و حق شكايت را براي خود محفوظ دانست.

بايد پرسيد کانال ضدانقلاب حامي دولت و همکار ⁧ #آمدنیوز ⁩ چه نسبتی با نهاد امنیتی دارد که علت دستگیری ⁩ را می‌گوید و خبر از روزهای آینده ⁩ می‌دهد؟



همچنین با توجه به تحرکات اخیر رسانه های دولتی به نظر مي رسد وارد موج تازه اي از برخوردهاي امنيتي دولت با منتقدان به بهانه هاي مختلف شده ايم.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها