نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در آیین پایانی نمایشگاه قرآن و عترت تبریز با بیان اینکه قرآن سرمایه‌ای برای تاریخ بشریت است، برپایی نمایشگاه را فرصتی برای گسترش فرهنگ قرآنی دانست.
کد خبر: ۸۸۷۹۷۵۱
|
۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم، افزود: برپایی این نمایشگاه های هنری با موضوع قرآن و عترت، اقدامی بسیار ارزشمند و در فرهنگ جامعه بسیار تاثیرگذار است.

وی در ادامه به برنامه ریزی های کلان برای تربیت و داشتن ١٠میلیون حافظ قرآن در کشور تاکید و بیان کرد: طبق فرمایش رهبر فرزانه انقلاب ما باید در کشور 10میلیون حافظ قرآن داشته باشیم.

حجت الاسلام آل هاشم اظهار داشت: با ظرفیت های فرهنگی، هنری و قرآنی استان سهم ما باید در حافظان قرآن بیش از این باشد که نیازمند همت و تلاش نخبگان قرآنی و نیز مسئولان مربوطه است.

امام جمعه تبریز با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی برای افزایش حافظان قرآن در کشور و استان، خاطرنشان کرد: همه مسئولان باید در این زمینه حساسیت بیشتری داشته باشند تا ضمن شناسایی افراد حافظ قرآن در استان، تعدادشان را افزایش دهیم.

در آیین پایانی نمایشگاه قرآن و عترت دانشگاه هنر اسلامی تبریز از صفحات بافته شده فرش نفیس قرآن به خط استاد مرحوم نیریزی رونمایی شد.

نمایشگاه قرآن و عترت تبریز در بخشهای مختلفی مانند آثار نفیس هنری، رسانههای دیجیتال، عفاف و حجاب، انتشارات قرآنی، کودک و نوجوان، خانواده و هنر آشپزی رمضان از سیزدهم خرداد تا نهم تیر در نگارخانه دانشگاه هنر اسلامی تبریز دایر بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها