فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در نشست روشنگری حوزه امام علی (ع)؛

17 هزار شهید ترور در کشور با حمایت آمریکا از منافقین/آمریکا به دنبال نابودی نظام اسلامی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم با اشاره به نام‌گذاری «هفته حقوق بشر آمریکایی»گفت:آمریکا هیچ گاه دارای صداقت لازم نبوده و همواره با عوام فریبی به دنبال برهم ریختن نظم خاورمیانه و از مهمتر نابودی نظام اسلامی بوده است.
کد خبر: ۸۸۷۹۷۶۷
|
۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، نشست روشنگری و بصیرتی با موضوع افشای حقوق بشر آمریکایی به همت حوزه مقاومت بسیج امام علی علیه السلام خاتم در محل مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار شد.

سرهنگ آزادی نژاد در این نشست اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در طول عمر کوتاه اما بابرکت خود همواره آماج حملات و هجمه های مختلفی قرار داشته و کتاب تاریخ آن راوی وقایعی است که در عین دردناک بودن، پستی و پلیدی دشمن و رذالت او در تمسک به هر وسیله ای برای رسیدن به هدف را نشان می دهد؛ رذالت هایی همچون جنگ، ترور تحریم و تهاجم فرهنگی.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر گفت: یکی از ضدانسانی ترین جنایات منافقین حادثه هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰ است که به شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانشان انجامید، اما به برکت خون همین شهدا نهال نوپای انقلاب جان گرفت و روز به روز بالنده تر شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در ادامه نیز با اشاره به نام‌گذاری هفتم تا دوازدهم تیر ماه به عنوان «هفته حقوق بشر آمریکایی» توسط مقام معظم رهبری اظهار امیدواری کرد: خدا را شاکریم که مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر نشان دادن حقوق بشر آمریکایی روی زمین نماند. همگان جنایت آمریکا در ایران و اقصی نقاط دنیا را می‌دانند، هر جا ترور، کودتا و درگیری است، ردپایی از آمریکا را می‌بینیم.

وی ادامه داد: در شرایطی هستیم که غربی‌ها علیه ایران و اسلام کارهای زیادی برای آلوده کردن فضا انجام می‌دهند در حالی که سوژه‌ها و تحقیقات زیادی وجود دارد که جنایات آمریکا را ثابت کرده و می‌تواند دستمایه تولید آثار هنری برای افشا کردن این جنایت‌ها باشد. در حقیقت هرچقدر محصولات فاخر برای افشای آمریکا تولید کنیم باز هم کم است.

فرمانده سپاه ناحیه خاتم گفت: آمریکا از سال 1330 تا 1395 شاید بیش از 30 بار به کشورهای مختلف لشکرکشی کرده است و جنایاتی از او را امروز در یمن، عراق و سوریه و اقصی نقاط جهان می‌بینیم. ضمن اینکه با حمایت آمریکا از منافقین، 17 هزار شهید ترور در کشور داریم که شهیدان رجایی و باهنر هم از این شهدا هستند.

سرهنگ آزادی نژاد اظهار داشت: آیا کشوری که ده ها پروژه کودتا در میان کشورهای مختلف را اجرایی کرده می تواند مروج دموکراسی و حقوق بشر در جهان باشد؟ نقش امپریالیستی آمریکا در ایران نیز همانند نقش انگلیس به بخش جدایی ناپذیر حافظه های تاریخی جامعه تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: حمایت از کودتای 28 مرداد و استثمار ایران و منابع ملی آن در طول دوره پهلوی توسط دو کشور انگلیس و آمریکا مجموعه ای از رفتارهای ضد بشری را رقم زده است که امکان فراموشی آن نیز وجود ندارد. این نقش در طول حیات انقلاب اسلامی نیز تداوم داشت. مقام معظم رهبری با توجه به این سوابق از دولت آمریکا در مورد رویکرد این کشور پیرامون حقوق بشر می فرمایند: «هر کس دیگری درباره‌ حقوق بشر حرف بزند، آمریکایی ‌ها حق ندارند درباره‌ حقوق بشر حرف بزنند؛ چون‌ دولت آمریکا بزرگ ‌ترین نقض‌کننده‌ حقوق بشر در دنیا است؛ نه فقط دیروز، بلکه همین امروز»

آزادی نژاد اذعان داشت:آمریکا هیچ گاه دارای صداقت لازم نبوده و همواره با عوام فریبی به دنبال برهم ریختن نظم خاورمیانه و از مهمتر نابودی نظام اسلامی بوده است چرا که این نظام هزینه های بسیاری را به این کشور تحمیل کرده و حاضر به سازش و کنار آمدن با این ابرقدرت پوشالی نبوده است به همین علت وقتیانقلاباسلامیبهپیروزیرسید به دنبال راهی بودند تا این نظام را پایین بکشند و به اصطلاح با آن مقابله کنند اما راه به جایی نبردند.

وی در پایان افزود: آنها به خیال خام خود یک روز منافقین را حمایت کردند تا با بمب گذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی، انقلابی که در سطح جهان یگانه و بی بدیل بود را برای همیشه از بین ببرند. در واقع تمامی برنامه ریزی ها و کسانی را که برای ترور مورد هدف قرار داده بودند، درست بود اما آنها فکر این را نکرده بودند که پشت این انقلاب یک ملت دلیر و غیور ایستاده، ملتی که با تمام وجود می دانست رژیم شاهنشاهی را نمی خواهد برای همین علیه این رژیم قیام کرد تا انقلاب به پیروزی رسید. این انقلاب به آسانی بدست نیامده بود که به آسانی از دست برود و به یکباره نابود شود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار