نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت مسئولان باید رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه باشد به جای اینکه حاشیه‌سازی کنند. هر کس وارد مباحث حاشیه‌ای شود معلوم است که نمی‌تواند کار کند.
کد خبر: ۸۸۷۹۷۹۹
|
۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان وفامنین درمجلس شورای اسلامی شامگاه گذشته در یادواره شهدای هفت تیر و 100 شهید منطقه سنجان که با حضور مسئولین استان مرکزی در مصلای سنجان برگزار شد با تاکید بر اینکه شهدا در راستای اعتلای نظام جمهوری اسلامی و سرافرازی و اشاعه فرهنگ اهل بیت(ع) جان خود را تقدیم کردند، گفت: شهدا همیشه زنده هستند و نامشان ماندگار است.

وی افزود: دشمن باید بداند که در جمهوری اسلامی رهبری، مردم و قرآن سه رکن جدایی ناپذیر بوده و مردم اهمیت ویژه‌ای برای حفظ ارزش‌های نظام اسلامی، آرمان های انقلاب و خون شهدا قائل هستند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استکبار جهانی تا به امروز تلاش‌های زیادی را برای جدایی این سه عنصر انجام داده ولی هر بار با شکست مواجه شده است.

دشمن به دنبال جدایی مردم از ولایت فقیه است

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه امروز دشمن در جنگ نرم بیشترین هجمه را علیه ولایت فقیه انجام داده است، گفت: بیش از 250 شبکه ماهواره‌ای ایران اسلامی را مورد هجمه فرهنگی قرار داده است و سعی در ایجاد تفرقه بین ملت و جدایی از ولایت دارند اما، ملت هر روز هوشیارتر از قبل پیرو آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهند بود.

وی افزود: استکبار جهانی با تبیلغات و هجمه‌های فرهنگی سعی دارد تا ملت را به جدایی از ولایت هدایت کند اما ملت ایران همیشه با حضور خود در صحنه‌های مختلف نظام اسلامی نشان داده‌اند که حامی ولایت و پیرو مکتب امام و شهدا در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی باید بدانند این نظام ریشه در مکتب عاشورا، فرهنگ اهل بیت(ع) و خون 230 هزار شهید دارد.

هدف قرار دادن پیشانی استکبار جهانی با حمله موشکی

حاجی‌بابایی در بخش دیگر سخنان خود به حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش اشاره کرد و گفت: این اقدام سپاه، اقدامی به موقع و به جا بود و پیامی روشن به دشمنان نظام اسلامی داشت. در حقیقت نیروهای انقلابی ایران اسلامی با این اقدام خود پیشانی استکبار جهانی را نشانه رفتند و قدرت نظامی ایران به همه جهان ثابت شد.

افزایش قدرت موشک‌های بالستیک مرهون تدابیر مقام معظم رهبری

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر در بحث دفاعی و نظامی به پیشرفت‌هایی دست یافته‌ایم همگی مرهون تدابیر مقام معظم رهبری است، حتی افزایش قدرت موشک‌های بالستیک هم با مدیریت رهبر انقلاب، و استفاده از نیروهای جوان کشور محقق شده است.

آمریکا به تعهدات خود در برجام پایبند نبوده است

وی به بدعهدی آمریکا در بحث برجام اشاره کرد و گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب پیش از توافقات هسته‌ای متذکر شدند، آمریکا به هیچ یک از وعده‌های خود عمل نکرد. حالا هم مجلس سنای آمریکا به دنبال تصویب مصوبه‌ای است که به رئیس جمور آمریکا اجازه می‌دهد، هر تحریمی را علیه ایران وضع کند. این به معنای این است که چاه تحریم‌های آمریکا اگر قبلا 10 متر عمق داشت با این مصوبه چاه تحریم‌ها بر علیه ایران بدون ته خواهد بود.

آمریکا به دنبال تضعیف قدرت موشکی ایران

حاجی‌بابایی یادآور شد: آمریکا در حال حاضر به دنبال این است که قدرت موشکی ایران را بگیرد و این در حالیست که آمریکا خود در کمتر از یک ماه قبل، قرارداد 400 میلیارد دلاری برای فروش تسلیحات نظامی با عربستان سعودی منعقد کرده است و این نشان می‌دهد که دشمنی آمریکا با ملت ایران پایان‌ناپذیر است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی از مسئولان تصور می‌کنند که سفره انقلاب اسلامی برای آنان پهن شده تا هر قدر می‌خواهند بیت‌المال را چپاول کنند اما بدانند که دیری نمی‌گذرد که رسوا می‌شوند.

وی افزود: 72 درصد از مردم ایران اسلامی در جریان انتخابات سال جاری، در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند که این اقدام حجت را بر مسئولان تمام کرد و باید دولت و مجلس همه ظرفیت‌های خود را برای رفع مشکلات جامعه به کار بگیرند.

لزوم چاره‌اندیشی در ایجاد اشتغال پایدار

حاجی‌بابایی ادامه داد: در حال حاضر بیش از سه میلیون نفر بیکار در کشور داریم، که دو سوم آنان را تحصیلکردگان دانشگاهی شامل می‌شود. از سوی دیگر سالانه حدود یک میلیون و 200 هزار نفر هم به آمار بیکاران کشور اضافه می‌شود و اگر تصمیمات اساسی در زمینه اشتغال گرفته نشود تعداد بیکاران افزایش چشمگیری خواهد داشت.

دولت بهانه‌ای برای کار نکردن ندارد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اولویت مسئولان باید رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه باشد به جای اینکه حاشیه‌سازی کنند. هر کس وارد مباحث حاشیه‌ای شود معلوم است که نمی‌تواند کار کند.

وی افزود: مردم امروز انتظار دارند منتخبین به فکر حل مشکلات مردم باشند تا بخشی از مشکلات جامعه کاهش پیدا کند. امروز دیگر بهانه‌ای برای کار نکردن دولت وجود ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات