آخرین آمار فروش فیلم‌های در حال اکران
فیلم‎‌های اکران شده در سالن‌های سینما در هفته گذشته بر خلاف روزهای پایانی ماه مبارک رمضان با اقبال بهتری مواجه شد و توانست نظر مخاطبان را به خود جلب کند.
کد خبر: ۸۸۷۹۸۲۸
|
۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، با آغاز تعطیلات عید فطر سینماها رونق گرفت و آثار اکران شده مورد توجه مخاطب قرار گرفت و علاوه بر فیلم های کمدی، فیلم های اجتماعی با اقبال بهتری نسبت به هفته های گذشته شاهد بودند.

غلامرضا فرجی مدیر دفتر پخش و بازاریابی حوزه هنری درباره فروش فیلم «زیر سقف دودی» گفت: فیلم در هفته گذشته با اقبال بهتری مواجه شد و هم اینک به فروش 1 میلیارد و 300 میلیون تومان رسیده است. فیلم روز چهارشنبه به فروش 40 میلیون تومان و شب گذشته (پنج شنبه) به فروش 55 میلیون تومان دست یافت.

حبیب اسماعیلی مدیرعامل دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود درباره فروش فیلم «اکسیدان» گفت: فیلم با اقبال خوبی مواجه شد علیرغم اینکه هیچ تبلیغ تلویزیونی نداشته و در سینماهای حوزه هنری به نمایش درنیامده با فروش 1میلیارد و 300 میلیون تومان مواجه شد که رقم قابل توجهی است. این فیلم هم اینک 55 سالن در اختیار دارد و شب گذشته 30 سانس فوق العاده در سالن های مختلف سینما تجربه کرد.

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره فروش فیلم‌های دفتر پخش گفت: فیلم سینمایی «برادرم خسرو» به فروش 1 میلیارد و 730 میلیون تومان رسید و فیلم « رگ خواب» هم با اقبال خوبی مواجه شده و به فروش 1 میلیارد و 240 میلیون تومان رسید.

وی درباره فروش فیلم «نهنگ عنبر سلکشن رویا» گفت: این فیلم مانند دیگر آثار اکران شده در روزهای پایانی ماه مبارک با افت مواجه شد که در هفته گذشته دوباره با اقبال مواجه شد و فروش خوبی را برای این فیلم و دیگر آثار شاهد هستیم. این فیلم هم اینک به فروش 15 میلیارد و 700 میلیون تومان رسیده است که در هفته هشتم نمایش رقم قابل توجهی است و همچنان مخاطب را با خود همراه می کند.

احمد مختاری مدیر دفتر پخش هدایت فیلم گفت: فیلم «ویلایی‌ها» در تهران 6 سالن کورش، آزادی، ملت، سپیده، مگامال و سروش را در اختیار دارد و فروش فیلم در تهران و شهرستان به 980 میلیون تومان رسید. فیلم سینمایی «آشوب» هم به فروش 410 میلیون تومان رسیده است.

سعید خانی مدیر دفتر پخش نسیم صبا درباره فروش فیلم «مادر قلب اتمی» گفت: در تهران فروش فیلم به 970 میلیون تومان و در شهرستان فیلم به 310 میلیون تومان رسید که فروش فیلم به مبلغ 1 میلیارد و 280 میلیون تومان رسید.

بنابراین گزارش،براساس فروش مکانیزه فیلم «مالیخولیا» 10 میلیون و 220 هزار تومان و «مسلخ» 432هزار تومان فروش داشته است.
ارسال نظرات