نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

امریکا سرخط همه جنایات/ الغدیر عظمت اسلام را زنده کرد

امام جمعه تبریز در خطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به امریکا در طول 38 سال گذشته برای براندازی نظام تلاش داشته است، آن را سرخط جنایات مسلمانان خواند.
کد خبر: ۸۸۷۹۸۴۹
|
۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم با اشاره به سالروز سقوط هواپیمای مسافری ایران در 12تیر سال 1367، آن را نمونه ای از جنایت امریکا در طول 38 سال از عمر انقلاب دانست.

وی با بیان اینکه دشمنی امریکا با ملت ایران ریشه‌دار و دیرینه است، گفت: امریکا سرخط همه جنایات در دنیا و منطقه بوده و سقوط هواپیمای مسافربری ایران نیز توسط دو موشک امریکایی در خلیج فارس سقوط کرد.

حجت الاسلام آل‌هاشم افزود: همه ۲۷۵ نفر مسافر و ۱۶خدمه پرواز این هواپیما که از فرودگاه بندرعباس به مقصد دبی در حال پرواز بود به شهادت رسیدند.

وی با تاکید به اینکه جنگ تحمیلی را امریکا برای براندازی انقلاب اسلامی ایجاد کرد وه صدام فقط یک عامل بود، اظهار داشت: در همه جنایات و خونریزی های مسلمانان ردپای این شیطان بزرگ تروریست وجود دارد.

 

امام جمعه تبریز با ابراز تاسف از اینکه امریکا نام خود را دفاع از حقوق بشر گذاشته است، بیان کرد: این مدافع حقوق بشر بودجه‌های عظیمی با همین عنوان تنها برای کشتار کودکان جهان اسلام خرج می‌‌کند.

حجت الاسلام آل هاشم در بخش دیگر خطبه های خود با اشاره به تالیف کتاب الغدیر علامه امینی افزود: علامه امینی با تالیف این کتاب جلوه های شوکت و عظمت امت اسلامی را در خاطره ها زنده کرد.
وی با بیان اینکه در آن زمان وهابیت ریشه دوانده و درصدد نابودی آثار ائمه اطهار(ع) بود، اظهار کرد: این عالم و دانشمند اسلام در آن زمان با تالیف کتاب الغدیر خاطرات عصر نبوی را زنده کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها