وهابیت در سراسر جهان به کانون‌های فتنه تبدیل شده است

امام جمعه شهرکیان گفت: وهابیت در سراسر جهان به کانون‌های فتنه و جاسوسی تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۸۷۹۸۵۳
|
۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌السلام مهدی خدابنده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر کیان با دعوت نمازگزاران به حفظ دستاوردهای ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: تخریب حرم و بارگاه ائمه توسط گروه گمراه وهابیت در گذشته انجام می‌شد و اکنون داعش بر این راه غلط پافشاری می‌کند.

وی با محکوم کردن حمله ددمنشانه ناوگان آمریکای جنایتکار به هواپیمای ایرباس در دوازدهم تیرماه سال 1367، عنوان کرد: شهادت 298 نفر از هموطنانمان در این حمله حکایت از قدرت پوشالی و حقوق‌بشر آمریکایی است، که توحش و خونریزی جزء جدایی‌ناپذیر اقدامات آن‌هاست.

امام جمعه شهرکیان ادامه داد: آمریکایی‌ها با اطلاع از اینکه هواپیمای ایرباس مسافری و غیرنظامی است در کمال وقاحت آن‌ را مورد هدف قرار دادند و سرنگون کردند، زیرا آن‌ها مطلقا اعتقاد به حقوق بشر، انسان و انسانیت ندارند و رفتارهای آن‌ها در غزه، یمن و بحرین این موضوع را اثبات می‌کند.

خدابنده با بیان اینکه مراکز وهابیت در سراسر جهان به کانون‌های فتنه و جاسوسی تبدل شده است، خاطرنشان کرد: وهابیت از یک‌طرف با فریب‌کاری اسلام سرمایه‌داری و در یک کلمه اسلام آمریکایی را ترویج می‌کند و از طرف دیگر از اهداف آمریکای جنایتکار پیروی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه متولیان کنونی کعبه تأمین‌کننده منافع آمریکا و اسرائیل هستند، افزود: حکومت آل‌سعود و وهابیت از پشت به مسلمانان خنجر می‌زنند و همچنین کشورهای غربی که عامل دو جنگ جهانی که باعث کشتار میلیون‌ها انسان بی‌گناه شدند، اکنون با فراموش کردن سابقه ننگین خود ژست ضد ترویستی به خود گرفته‌اند و سایر کشورها را به حمایت از تروریست متهم می‌کنند.

خطیب نماز جمعه شهرکیان با تأکید بر اینکه قدرت‌های مطرح جهانی در غرب مقهور اقدامات جسورانه سپاه پاسدارن انقلاب‌اسلامی شده‌اند، تصریح کرد: حمایت‌ مثال‌زدنی آحاد ملت از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران نشان‌دهنده انقلابی و مردمی بودن این نهاد دارد و همه اقوام، مذاهب، و گرایش‌ها امنیت، افتخار و سربلندی خود را مرهون فرزندان غیور ملت هستند.

خدابنده در ادامه با بیان اینکه 6 تا 12 تیرماه در تاریخ جمهوری‌اسلامی ایران یادآور حوادث ترویستی است، خاطرنشان کرد: در این حوادث عمدتا آمریکا نقش اصلی را ایفا کرده است، که از جمله این حوادث می‌توان ترور نافرجام مقام معظم رهبری در ششم تیرماه سال 1360، فاجعه هفتم تیرماه  و شهادت جمعی از هموطنان، شهات آیت‌الله صدوقی، حمله به هواپیمای مسافربری ایرباس در دوازدهم تیرماه سال 1367 و... را نام برد که این حوادث روسیاهی مدعیان دروغین حقوق بشر را فریاد می‌زند.

وی در پایان با تبریک روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در صف اول و ویترین خدمت جمهوری‌اسلامی هستند که افتخار را در خدمت به مردم می‌دانند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار